نایت ملودی » موبایل » بررسی گوشی موبایل » گوشی نوبیا Z11 مینی معرفی شد

 گوشی نوبیا Z11 مینی معرفی شد

معرفی گوشی نوبیا Z11 مینی
کمپانی چینی ZTE از گوشی جدید نوبیا Z11 مینی رونمایی کرد. در گذشته اخباری در رابطه با این گوشی منتشر شده بود.
کمپانی ZTE گوشی‌های زیادی را در سال ۲۰۱۶ معرفی نکرده است. بنابراین ممکن است نوبیا شروع به فروش گوشی‌های خود در سطح جهانی بکند که در واقع به افزایش فروش این شرکت، کمک می‌کند. گوشی های با مارک نوبیا فقط مخصوص آسیا و مخصوصا چین هستند. در هر حال این شرکت، مدتی است که تبلیغاتی را برای مراسم ۱۹ آپریل خود انجام می داد و انتظار معرفی گوشی نوبیا Z11 مینی را در این تاریخ داشتیم، که این اتفاق افتاد.
گوشی نوبیا Z11 مینی دنباله‌رو گوشی Z9 مینی است که سال پیش معرفی شد. اما این بار، شرکت نوبیا، گوشی‌های Z11 و Z11 max را معرفی نکرده است و این گوشی‌ها احتمالاً ماه آینده معرفی می‌شوند. گوشی Z11 مینی دارای صفحه‌نمایش پنج اینچ فول اچ‌دی، همراه با سه گیگا‌بایت رم و ۶۴ گیگا‌بایت حافظه‌ی داخلی است.

 

گوشی نوبیا Z11 مینی دارای دوربین سلفی ۸ مگا‌پیکسلی است

 

این دستگاه دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۱۷ همراه با چیپ گرافیک آدرنو ۴۰۵ است. دوربین اصلی دستگاه، ۱۶ مگاپیکسل با سنسور IMX298 سونی است. گوشی نوبیا Z11 مینی دارای دوربین سلفی ۸ مگا‌پیکسلی است. نوبیا امکانات مختلفی مانند کاهش نویز ۳D و Clone Camera را در برنامه‌ی دوربین گوشی خود قرار داده است. این گوشی پوشش فلزی و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری غیر‌قابل تعویض دارد.
همچنین گوشی Z11 مینی دارای وای‌فای دو‌بانده است و صدای DTS را پشتیبانی می‌کند. گوشی نوبیا Z11 مینی با اندروید ۵٫۱٫۱ عرضه می‌شود و پوسته‌ی اختصاصی Nubia UI 3.9 بر روی سیستم‌عامل گوگل، قرار گرفته است.  گوشی Z11 با پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه می‌شود و VoLTE را پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که در عکس‌ها مشخص است، این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه می‌شود.

 

گوشی Z11 مینی دارای وای‌فای دو‌بانده است و صدای DTS را پشتیبانی می‌کند

 

گوشی نوبیا Z11 مینی دارای سنسور اثرانگشت بوده و این سنسور در پشت گوشی قرار گرفته است. دکمه‌ی پاور گوشی مانند اسم نوبیا دقیقاً در پشت صفحه قرار گرفته است و این گوشی نسبت به گوشی‌های پیشین این سری، اندازه‌ی بزرگتری دارد. ابعاد گوشی ۱۴۱.۹×۷۰.۴×۸ میلی‌متر است و وزن آن ۱۳۸ گرم است.
قیمت گوشی نوبیا Z11 مینی در چین ۱۴۹۹ یوان (۲۳۲ دلار) است و فروش آن از روز ۲۵ آپریل (۶ اردبیبهشت) آغاز خواهد شد. نوبیا Z11 مینی با قالب چوبی لوکس هم به نمایش درآمد، اما هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه‌ی این مدل، در دست نیست.

نظرات
10 نوامبر 2019 :: ساعت 03:52
export stone

مطلب جالبی بود. نوکیا واقعا شرکت خوبی بود در گذشته شاید در آینده هم بتونه خوب بدرخشه 🙂

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت