مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » دانستنی ها » نکاتی که باید در مورد سفر به دبی بدانید

dubai

سراسر جهان پر از تفریحات جالب می باشد. انسان همیشه دوست دارد برخی کشور ها را حداقل یک بار در زندگیش ببیند. یکی از این مکان ها که جهان را در یک شهر جمع کرده است، دبی می باشد. مسافران می توانند در این شهر زیبا، به تفریح، خرید، تجارت و غیره بپردازند. به هر دلیل که به دبی سفر می کنید، چند نکته را باید به خاطر داشته باشید. پیشنهاد می کنیم برنامه سفر برای خود داشته باشید تا به بهترین نحو از مسافرت خود با  تور دبی لذت ببرید.
آب و هوا
دبی دارای آب و هوای خشک و گرم می باشد. دبی جایی¬ست که دارای تابستان های بسیار گرم می باشد که بسیار خشک است و تقریبا درجه هوا در این زمان ۴۰ درجه می باشد. هوای دبی در شب های زمستان ۳۰ درجه می باشد. در تابستان، دبی آنقدر گرم می شود که اگر با تور دبی به این شهر سفر می کنید، پیشنهاد می کنیم حتما ضد آفتاب به همراه داشته باشید. همچنین نوشیدنی کافی به همراه داشته باشید و در هنگام حرکت بنوشید. در صورت امکان سفر در این ماه ها بهتر است انجام نگردد. اما اگر مجبور به سفر با تور ارزان دبی در این ماه ها را دارید، حتما وسایل ضروری را داشه باشید.
بهترین زمان برای سفر به دبی، از نوامبر تا مارس می باشد که هوا بسیار عالی و دل انگیز است.
کار های مربوط به ویزا
هر شخصی می بایست برای ورود به شهر دبی، ویزا بگیرد. معمولا ملیت ها با یکدیگر متفاوت می باشند. فاکتور های مهمی برای اخذ ویزای دبی وجود دارد. فاکتور هایی نظیر هدف اخذ ویزا، تعداد افرادی که با شما سفر می کنند و غیره برای دریافت ویزای دبی مورد نیاز است. برای اخذ ویزا، باید به آژانس های گردشگری مانند ایران آنکارا مراجعه کنید تا بتوانید به راحتی ویزای توریستی دریافت کنید. همچنین می توانید از سفارت دبی نیز برای این کار کمک بگیری.
ماه رمضان در دبی
به دلیل گرفتن روزه در ماه رمضان، باید نکاتی را در سفر با تور ارزان دبی به خاطر داشته باشید. به دلیل اینکه دبی یکی از شهر های عربی است، بسیاری از مسلمانان از قوانین آن پیروی می کنند. در ماه رمضان، مردم و مسافران تور دبی، می بایست از ۵ صبح تا ۵ عصر در مکان های عمومی، نوشیدنی و غذا صرف نکنند و حتی سیگار نکشند.
اجاره ماشین و رانندگی در دبی
یکی از نکات مهم برای مسافران تور دبی که به دنبال رانندگی در این شهر می گردند و علاقهمند به گردش در شهر دبی هستند، این است که دبی یکی از مکان هایی¬ست که باید با دست چپ در آن رانندگی کرد و برای برخی افراد ممکن است کمی تعجب بر انگیز باشد.
اگر می خواهید به دبی سفر کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا اجاره ماشین را انجام دهید.
اقامتگاه
دبی شهریست که می توان تمام رزرو ها را به صورت آنلاین انجام داد بنابراین اجاره آپارتمان یا هتل قبل از ورود به شهر امکانپذیر می باشد. از هتل های ارزان قیمت تا گران قیمت همه در این شهر وجود دارند و می توانید تنوع را احساس کنید.

خرید
تنوع مجتمع های تجاری دبی سر به فلک می کشد و همه آن ها بزرگترین و بهترین برند ها را برای خرید در اختیارتان می گذارند. دبی مال، امیریت تاور، بازار طلای دبی و دیگر بازار ها از جمله مکان هاییست که پیشنهاد می کنیم حتما به آن ها سر بزنید.
سفر به دبی، با تنوعی که دارد، شما را راضی خواهد کرد و دوباره شما را به سوی خود می کشاند.منبع:  تور دبی

——————————————-

بهترین هتل های ارمنستان

همانطور که در کشور های دیگر، هتل های زیبا و مدرن وجود دارد، در ارمنستان نیز چند هتل شیک و لوکس برای آرامش و راحتی مسافران تور ارمنستان به وجود آمده است که در این پست آن ها را به شما معرفی می کنیم. به یاد داشته باشید که برای رزرو بهترین هتل های ارمنستان، حتما با آژانس گردشگری ایران آنکارا تماس بگیرید.
هتل مریت ارمنستان
هتل مریت در مرکز شهر، دقیقا نزدیک میدان جموری واقع شده است. مکان این هتل بسیار مناسب است زیرا می توانید در مقابل خود، کافه ها و رستوران های آرام و راحت را مشاهده کنید و به هر کدام که می خواهید بروید. از جمله مکان هایی که به آن ها دسترسی کامل خواهید داشت: بانک، موزه ملی ارمنستان، ساختمان مجلس ملی، فواره آوازخوان و غیره می باشد. از هتل مریت تا خیابان نورتن ارمنستان (Northern Avenue ) تنها ۳ دقیقه فاصله دارید. این خیابان شما را به ساختمان زیبای تئاتر اپرا و باله می رساند. برای خریدتان نگران نباشید چرا که فاصله مرکز خرید ارمنستان که برای خرید بسیار مناسب است از هتل تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی می باشد.
امکاناتی که درون هتل مریت خواهید داشت، اتاق های عایق صدا می باشد که به صورت کلاسیک طراحی شده است. در این هتل ۵ ستاره، می توانید از ۵ رستوران و بار استفاده کنید و از هر غذا و نوشیدنی مخصوص ارمنی لذت ببرید. از دیگر امکانات این هتل، سالن کنفرانس، سالن ماساژ، آرایشگاه، اینترنت، پارکینگ خصوصی و باشگاه می باشد.
رویال تولیپ
هتل رویال تولیپ هم در مرکز ایروان قرار گرفته است. مکان این هتل نیز برای مسافران تور ارمنستان که می خواهند به راحتی از همه مکان های دیدنی ارمنستان دیدن کنند بسیار مناسب است. اگر هتل را ترک کنید، خود را در خیابان چارلز ازنوور خواهید یافت. در اینجا می توانید سینمای موسکو، کافه، رستوران و مغازه های سوغاتی فروشی را مشاهده کرده و از آن ها بازدید کنید.
هتل رویال تولیپ یک هتل ۵ ستاره است که در آن امکانات بسیاری جهت آرامش مسافران تور ارمنستان وجود دارد. برخی از امکانات این هتل، اتاق های عایق صدا که به طور کلاسیک دکور شده اند، رستوران ایتالیایی که چشم انداز آن به خیابان ازنووور می باشد، رستوران مخصوص ارمنی و غذاهای مدیترانه ای، باشگاه سلامت، سالن ماساژ، اینترنت، سولاریوم، مغازه های سوغاتی فروشی، پارکینگ خصوصی و دیگر خدمات نیز می باشد.
هتل بست وسترن کنگرس
این هتل شیک و زیبا در پارک کودک واقع شده است. با پیمودن ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده روی از هتل، می توانید به مرکز خرید ایروان دست یابید. مهمتر از همه فاصله این هتل تا فرودگاه می باشد که تقریبا ۲۰ کیلومتر است.
هتل بست وسترن کنگرس، بسیار زیبا و مدرن می باشد و به سبک اروپایی دکور شده است. این هتل دارای ۱۲۰ اتاق می باشد که دارای امکاناتی نظیر: عایق صدا، اینترنت، مینی بار، تلویزیون، رستوران های ایتالیایی و مدیترانه ای، سالن ماساژ، باشگاه سلامت و غیره می باشد.
هتل دبل تری
این هتل در تابستان ۲۰۱۵ افتتاح شده است و جزو هتل های معروف هیلتون در جهان می باشد. این هتل زیبا در خیابان گریگوری لوسیووریچ قرار گرفته است.

این هتل فاصله مناسبی تا شرکت های تجاری و مناطق دیدنی معروف ارمنستان دارد. همچنین با ۱۵ دقیقه رانندگی، می توانید به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشید.
از امکانات هتل : ۱۷۶ اتاق عایق صدا با تمام امکانات، یک رستوران، دو بار، باشگاه سلامت، سالن ماساژ، سالن کنفرانس، حمام ترکی و غیره وجود دارد.
برای رزرو هر کدام از این هتل های مدرن و شیک ، حتما با آژانس گردشگری ایران آنکارا تماس بگیرید.منبع: تور ارمنستان

تاریخ: 08 جولای 2016
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: دانستنی ها
برچسب ها:
نظرات
08 جولای 2016 :: ساعت 23:00
mohammad

ممنون از مطلب واقعا مفید وعالی بود لطفا عکس های بیشتری هم بزارید

08 جولای 2016 :: ساعت 23:09
شرکت برق افشان سپاهان

سلام ممنون از نکات خوب بود

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت