مرتبط با این مطلب

aylarestakhr

گروه آیلار استخر با هدف ارائه محصولات وخدمات مشاوره و طراحی در زمینه استخر و ساخت سونا و ساخت جکوزی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کردو تمامی توان و تلاش خود را در ارائه بهترین خدمات و محصولات و بی نظیرترین مدلها در طراحی استخرها و جکوزی به کار می برد.

گروه آیلار استخر با تقویت فعالیت های بازار یابی و ایجاد واحد تحقیقات بازار در پی ارزیابی مداوم کیفیت و تنوع خدمات سایر رقبا ، شناسایی دستاوردهای شرکت های صاحب نام و پیشرو و بین المللی ، آشنایی با انتظارات و خواسته های اعلام نشده مشتری خواهد بود که با استفاده از این یافته ها شعار “تحقق رویای شما هدف ماست” را محقق می سازد.
گروه در افق چشم انداز به بهبود فرایندهای سازمانی ، گسترش زیر ساخت ها و کاربرد های فناوری اطلاعات توجه نمود و تلاش می کند پیوسته از جدیدترین یافته های مدیریتی مطلع شده و در صورت امکان به عملیاتی نمودن این یافته ها در شرکت بپردازد.گروه آیلار استخر در سایه ی لطف خداوند بزرگ وبا رعایت کلیه قوانین و مقررات در عرصه ارائه کلیه لوازم وخدمات طراحی ومشاوره ای در زمینه استخر، سونا و جکوزی اشتغال دارد. این شرکت به پشتوانه نیروهای خلاق ،کارآمدو پر تلاش ، خدمات خود را در سراسرکشور عرضه می نماید وتلاش می کند با شریک نمودن تامین کنندگان و ذینفعان و مشتریان فرآیند ایجاد ارزش ، رضایت و اطمینان خاطر آنان را فراهم آورد.ارائه کلیه ی خدمات و قطعات در پاسخ به مشکلات مردم در خصوص استخر، سونا و جکوزی مانند فروش کلیه ی قطعات ، نصب و راه اندازی و طراحی و خدمات پس از فروش . ارائه بهترین و بی خطر ترین کلرهای مرغوب.

در حال حاضر گروه آیلار استخر در زمینه های زیر فعالیت های گسترده ای را دارد.

ساخت استخر ، ساخت سونا ، ساخت جکوزی ، تجهیزات استخر ، تاسیسات استخر ، آبندی استخر ، سرامیک کاری استخر ، اجرای استخر ، ساخت استخر در خانه ، سونا خشک و بخار

اجرای پروژه در تمامی نقاط ایران

همراه با نمونه کارهای بسیار قوی

www.aylarestakhr.com

info@aylarestakhr.com

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

تلفن: ۸۸۶۱۴۱۹۳ – ۸۸۶۱۴۱۹۴ – ۸۸۶۲۴۲۰۷ – ۸۸۶۲۴۱۹۲

همراه: ۰۹۱۲۵۰۴۵۷۱۳  – ۰۹۱۲۲۳۴۷۴۳۵ – ۰۹۱۲۲۹۷۷۸۷۰

تاریخ: 23 آوریل 2016
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: دانستنی ها
برچسب ها:
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت