نایت ملودی » خانواده » آشپزی و خانه داری » آموزش تزیین درب ورودی منزلتان بصورت پاییزی

آموزش تزیین درب ورودی منزلتان بصورت پاییزی

درب خانه مانند جلد برای کتاب است و حکایت از داخل خانه دارد. اگر سرد و بی روح است می توانید آن را رنگ کنید. اگر جذاب و گرم و مهمان نواز است، می توانید ظاهر آن را مناسب هر فصل و مناسبتی تغییر دهید. می توانید درِ خانه تان را با استفاده از وسایل ارزان قیمت و حتی رایگان، زنده کنید.

از کاغذهایی به رنگ برگ های پاییزی، تکه هایی به شکل برگ برش دهید. یک پیام را با چسب و چیزهایی که با پیاده روی در طبیعت یافت می شوند، -مثل شاخه های خشک شده یا میوه های کوچک درخت کاج یا بلوط- روی برگ بنویسید. ممکن است بخواهید نام خانوادگی تان را روی برگ بنویسید و یا عبارت “خوش آمدید”. سپس برگ را با یک بند چند لایه یا نازک، مانند یک حلقه گل جلوی درب خانه آویزان کنید.

مقداری از برگ های زیبای پاییزی را با استفاده از اتو و کاغذ مومی نگهداری کنید یا اینکه برگ های مصنوعی را از فروشگاه ها خریداری کنید. آنها را روی یک حلقه یا تاج گل بچسبانید یا با تاباندن سیم روی یک وسیله دایره شکل برای خود حلقه گل درست کنید. برگ ها را به تعدادی استفاده کنید تا یک حلقه کامل داشته باشید. به حلقه تعدادی مخروط کاج یا میوه بلوط و یک پاپیون نارنجی روشن هم اضافه کنید.

 

  درب خانه مانند جلد برای کتاب است و حکایت از داخل خانه دارد. اگر سرد و بی روح است می توانید آن را رنگ کنید. اگر جذاب و گرم و مهمان نواز است، می توانید ظاهر آن را مناسب هر فصل و مناسبتی تغییر دهید. می توانید درِ خانه تان را با استفاده از وسایل ارزان قیمت و حتی رایگان، زنده کنید.  از کاغذهایی به رنگ برگ های پاییزی، تکه هایی به شکل برگ برش دهید. یک پیام را با چسب و چیزهایی که با پیاده روی در طبیعت یافت می شوند، -مثل شاخه های خشک شده یا میوه های کوچک درخت کاج یا بلوط- روی برگ بنویسید. ممکن است بخواهید نام خانوادگی تان را روی برگ بنویسید و یا عبارت “خوش آمدید”. سپس برگ را با یک بند چند لایه یا نازک، مانند یک حلقه گل جلوی درب خانه آویزان کنید.  مقداری از برگ های زیبای پاییزی را با استفاده از اتو و کاغذ مومی نگهداری کنید یا اینکه برگ های مصنوعی را از فروشگاه ها خریداری کنید. آنها را روی یک حلقه یا تاج گل بچسبانید یا با تاباندن سیم روی یک وسیله دایره شکل برای خود حلقه گل درست کنید. برگ ها را به تعدادی استفاده کنید تا یک حلقه کامل داشته باشید. به حلقه تعدادی مخروط کاج یا میوه بلوط و یک پاپیون نارنجی روشن هم اضافه کنید.     تزیین پاییزی خانه,تزیین درب خانه  با انواع دانه پرنده ها مثل ارزن، گندم، جو و حتی دانه آفتاب گردان زنگوله تزیینی درست کنید   می توانید با انواع دانه پرنده ها مثل ارزن، گندم، جو و حتی دانه آفتاب گردان حلقه تزیینی درست کنید. ظاهر طبیعی دانه ها نه تنها یک دکور گرم و مهمان پذیر پاییزی را ایجاد می کند بلکه شاید پرندگان را هم جذب کنید. چه چیزی بهتر از اینکه پرندگان روی درب خانه تان زندگی کنند؟!  مجموعه ای از دانه های آجیل مخلوط را که در فصل پاییز در اکثر فروشگاه های مواد غذایی پیدا می شود، روی یک مقوا که به شکل و اندازه یک دونات بزرگ بریده اید، بچسبانید. برای اینکه بهتر بچسبد از چسب تفنگی گرم استفاده کنید. می توانید این حلقه را با تعدادی برگ (طبیعی یا مصنوعی) که در پشت مقوا می چسبانید تزیین کنید. برگ ها را دور لبه های مقوا بچسبانید، طوری که از لبه های آن بیرون بزند. اگر توانستید مغز آجیل ها را درسته در بیاورید و آنها را به حلقه مقوایی بچسبانید.  یک سبد چوبی پر از برگهای طبیعیِ خشک شده (یا مصنوعی) و گل های وحشی منطقه خود یا گل های مصنوعی به رنگ نارنجی، قرمز و زرد پشت در آویزان کنید. آن را با میوه های بلوط و شاخه ها و یک یا دو پاپیون بزرگ به رنگ روشن تزیین کنید.   نکات و هشدارها: با فرزندان تان برای پیاده روی به طبیعت بروید و دنبال برگ های زیبا، گل ها و دیگر چیزهای جالب بگردید و از آنها برای تزیین درب خانه استفاده کنید.     شما با سلیقه خود می توانید حلقه ، سبد ، گلدان ، کلاه و یا هر چیز دیگری را با این تزیینات انجام بدهید.

با انواع دانه پرنده ها مثل ارزن، گندم، جو و حتی دانه آفتاب گردان زنگوله تزیینی درست کنید
می توانید با انواع دانه پرنده ها مثل ارزن، گندم، جو و حتی دانه آفتاب گردان حلقه تزیینی درست کنید. ظاهر طبیعی دانه ها نه تنها یک دکور گرم و مهمان پذیر پاییزی را ایجاد می کند بلکه شاید پرندگان را هم جذب کنید. چه چیزی بهتر از اینکه پرندگان روی درب خانه تان زندگی کنند؟!

مجموعه ای از دانه های آجیل مخلوط را که در فصل پاییز در اکثر فروشگاه های مواد غذایی پیدا می شود، روی یک مقوا که به شکل و اندازه یک دونات بزرگ بریده اید، بچسبانید. برای اینکه بهتر بچسبد از چسب تفنگی گرم استفاده کنید. می توانید این حلقه را با تعدادی برگ (طبیعی یا مصنوعی) که در پشت مقوا می چسبانید تزیین کنید. برگ ها را دور لبه های مقوا بچسبانید، طوری که از لبه های آن بیرون بزند. اگر توانستید مغز آجیل ها را درسته در بیاورید و آنها را به حلقه مقوایی بچسبانید.

یک سبد چوبی پر از برگهای طبیعیِ خشک شده (یا مصنوعی) و گل های وحشی منطقه خود یا گل های مصنوعی به رنگ نارنجی، قرمز و زرد پشت در آویزان کنید. آن را با میوه های بلوط و شاخه ها و یک یا دو پاپیون بزرگ به رنگ روشن تزیین کنید.
نکات و هشدارها:
با فرزندان تان برای پیاده روی به طبیعت بروید و دنبال برگ های زیبا، گل ها و دیگر چیزهای جالب بگردید و از آنها برای تزیین درب خانه استفاده کنید.

 

شما با سلیقه خود می توانید حلقه ، سبد ، گلدان ، کلاه و یا هر چیز دیگری را با این تزیینات انجام بدهید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت