«دیا میرزا» به عنوان اولین بازیگر سینمای هند با امضاء قرارداد به فیلم سینمایی «سلام بمبئی» پیوست.

در پرونده این بازیگر ٣۴ ساله هندی، ۴٠ فیلم به چشم می‌خورد؛ «دیا میرزا» در سال ٢٠٠٠ ،عنوان دختر شایسته آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کرد و در مدت فعالیتش در سینمای بالیوود، ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه‌های مختلف شد و توانست ۹ جایزه را از آن خود کند.

آخرین موفقیت «میرزا» بازی در فیلم«paanchadhyay»بود؛ این فیلم در بسیاری از فستیوال‌های معتبر جهان پذیرفته شد و در جشنواره جیپورهند ، جایزه بهترین بازیگر زن به این بازیگراعطا شد.

محمد رضا گلزار و «دیا میرزا» در فیلم سلام بمبئی

میرزا در فیلم‌های «نمی توانم تو را فراموش کنم » با سلمان خان ،«پارینیتا » با آمیتاب باچان،«باجگیری» با پریانکا چوپرا و أجی دیوگن «بهت نگفتم» با آیشواریا رای و آمیتاب باچان همبازی بوده است.

او قرار است نقش مقابل محمدرضا گلزار را در«سلام بمبئی» بازی کند.

از دیگر بازیگران هندی که برای ایفای نقش در پروژه مشترک سینمای ایران و هند با آنها مذاکره شده است می‌توان به«اوم پوری»،«گلشن گروور» و «جاوید جفری» اشاره کرد.

«اوم پوری » بازیگر بین‌المللی هند است که در بیش از دویست فیلم در بالیوود و ده‌ها فیلم در هالیوود نقش آفرینی کرده است.

همچنین کمپانی «موشن پیکچر» در حال رایزنی با آمیتاب باچان است تا با این بازیگر پرآوازه سینمای هند به توافق برسد، چنانچه این توافق صورت نگیرد حضور «اوم پوری» در نقش پدر،قطعی است.

محمد رضا گلزار و «دیا میرزا» در فیلم سلام بمبئی

طبق برنامه‌ریزی انجام شده عوامل ایرانی «سلام بمبئی» مهر ماه عازم هند می‌شوند و فیلمبرداری نیز از «اول نوامبر» برابر با «دهم آبان» در بالیوود کلید می‌خورد.

گفتنی است مدتی پیش «پهلاج نیهالانی» مدیرکمپانی «موشن پیکچر» برای قرارداد همکاری بین سینمای ایران و هند به تهران سفر کرد و با جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده «سلام بمبئی » به توافقات نهایی رسیدند.

محمد رضا گلزار و «دیا میرزا» در فیلم سلام بمبئی

همچنین «عبدالله اسکندری»، «مجید میرفخرایی»، «ایرج شهزادی»، «علیرضا علویان»، «حسن پویا »به عنوان بهترین عوامل ایرانی به این فیلم پیوستند.

برخی از عوامل فیلم: نویسنده و کارگردان: قربان محمدپور، تهیه کننده: جوادنوروزبیگی، تهیه کننده هند : پهلاج نیهالانی، آهنگساز :دلشاد شیخ، خواننده: سونو نیگام،طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: مجیدمیرفخرایی ،صدابردار:ایرج شهزادی،صداگذار: علیرضا علویان،مدیرفیلمبرداری: حسن پویا،دستیار کارگردان: رضا شکرالله، مدیرتولید در ایران: حسین بشگرد،مدیرتولید در هند: فرزاد پاک،پخش در سینماهای هند: موشن پیکچر، پخش در کشورهای اسکاندیناوی: نصرالله قریشی، مشاور رسانه ای و مدیرکمپین تبلیغاتی :محسن سرافراز.

نظرات
25 سپتامبر 2015 :: ساعت 09:58
hamid

ببینیم این فیلم چی میشه!

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت