نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » چرا مهناز افشار از بازی در این فیلم انصراف داد؟

چرا مهناز افشار از بازی در این فیلم انصراف داد؟

چرا مهناز افشار از بازی در این فیلم انصراف داد؟

مهناز افشار بنا بود در “ربوده شده” نقش هنرپیشه زنی را بازی کند که لپ تاپش ربوده شده و همین امر برایش مشکلات متعددی را رقم می زند.
مهناز افشار در “ربوده شده”
در حالی که در روزهای گذشته خبر رسیده بود مهناز افشار بازیگر زن سینما قصد دارد در تازه ترین فیلم بیژن میرباقری کارگردان یونیت دوم “محمد رسول ا..(ص)” مجیدی با عنوان “ربوده شده” بازی کند، اما گویا افشار از بازی در این فیلم انصراف داده است.
مهناز افشار بنا بود در “ربوده شده” نقش هنرپیشه زنی را بازی کند که لپ تاپش ربوده شده و همین امر برایش مشکلات متعددی را رقم می زند.
افشار فیلمنامه “ربوده شده” را به طور کامل مطالعه نمود و تا پای عقد قرارداد با “ربوده شده” هم پیش رفت اما چند روز مانده به آغاز فیلمبرداری از حضور در کار انصراف داد.
افشار نمیخواست مجددا نقش یک هنرپیشه را بازی کند
هرچند برخی شنیده ها حکایت از آن دارند شباهت روایت داستانی این فیلم با ماجرایی که چند سال پیش برای هدیه تهرانی رخ داده بود عامل انصراف افشار شده اما یکی از عوامل فیلم که نخواست نامش فاش شود دلیل انصراف افشار را این دانسته که پیشتر نقش یک هنرپیشه را بازی کرده بود.
حدود هفت سال قبل در یکی از معدود آثار اجتماعی ابراهیم حاتمی کیا یعنی “دعوت” مهناز افشار ایفاگر یک هنرپیشه زن بود که بارداریش مشکلاتی را برای وی و همسرش-که نقشش را سیامک انصاری بازی می کرد-رقم می زند.
طبق گفته این دست اندرکار فیلم، مهناز افشار به دلیل بازی در “دعوت” در نقش یک هنرپیشه زن، قید بازی در “ربوده شده” را زده است و همین امر باعث تعلیق فیلمبرداری اثر شده است.
این انصراف در شرایطی رخ داده که افشار ۵ سال قبل در درام “طبقه سوم” تجربه همکاری با میرباقری را پشت سر گذاشته بود.
تعلیق فیلمبرداری تا جلب یک چهره سرشناس بازیگری
از آنجا که نیاز است شخصیت اصلی این فیلم حتما توسط یکی از بازیگران زن شناخته شده ایفا شود فعلا تولید پروژه معلق شده تا با جلب نظر یکی از چهره های بازیگری تولید به جریان بیفتد.
پیش از این حضور روزبه بمانی ترانه سرای شناخته شده موسیقی پاپ به عنوان یکی از بازیگران “ربوده شده” که یک پروژه کم بازیگر است منتشر شده بود. ضمن اینکه سروش صحت نیز بنا بود ایفای یکی از نقش های مکمل را انجام دهد.
به احتمال با تغییر بازیگر اصلی تغییری در بازیگران مکمل داده نخواهد شد و بمانی و صحت کماکان در پروژه حضور خواهند داشت.

تاریخ: 22 سپتامبر 2015
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت