مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » لوازم و التحریر های خلاقانه برای بچه مدرسه ای ها

آخرین روزهای شهریور ماه هم به سرعت در حال گذر هستند و چیزی به شروع مدارس باقی نمانده است و همه خود را برای باز گشایی دوباره مدارس آماده می کنند تا به حال با هم در رابطه با نکته هایی که برای روز اول نیاز است بدانید یا نظم دهی به اتاق کودکان صحبت کرده ایم، اما امروز می خواهیم که در رابطه با لوازم و التحریر خلاقانه ای که می توانید برای کودکان تان درست کنید تا آن ها را برای رفتن به مدرسه ترغیب کنید صحبت کنیم، این مطلب جذاب را از دست ندهید.

 

  لوازم و التحریر های خلاقانه برای بچه مدرسه ای ها

برای گوشه میز تحریر کودک تان یک جامدادی زیبا برای نظم دهی درست کنید
نظم دهی به میز تحریر با جامدادی های رنگی
گوشه میز تحریر کودک تان بهترین گزینه برای قرار گیری جامدادی ها و وسیله هایی است که او برای نوشتن به آن ها نیاز دارد، پس یک قاب چوبی تو خالی تهیه کنید، آن را به رنگ دلخواه کودک تان در بیاورید و داخل آن را با جامدادی های مربعع شکلی که ارتفاع های مختلفی دارند پر کنید، و مداد ها و دیگر لوازم التحریر کودکتان را درون آن ها قرار دهید در پایان کار خواهید دید که این جا مدادی ها چه جلوه زیبایی به میز تحریر کودکتان می بخشد.

  لوازم و التحریر های خلاقانه برای بچه مدرسه ای ها

به تخته شاسی های کودکان خود جلوه نو ببخشید
تخته شاسی های متفاوت و رنگی
اگر خوب و با دقت فروشگاه های بزرگ لوازم و التحریری را بچرخید، چسب های نواری با طرح های متفاوت و رنگی و خلاقانه پیدا خواهید کرد که می توانید با آن ها کلی خلاقیت روی لوازم التحریر کودک عزیزتان پیاده کنید. نمونه ای از این چسب ها را خریداری کنید و با ترکیب طرح ها و رنگ های مختلف تخته شاسی های کودک عزیزتان را جلوه ای نو ببخشید در این کار حتی می توانید از خود آن ها هم کمک بگیرید.

 

  لوازم و التحریر های خلاقانه برای بچه مدرسه ای ها

به وسیله چسب های نواری به مدادهای ساده کودکان خود جلوه ای زیبا ببخشید
مداد های گل گلی و رنگی رنگی بسازید
این چسب نواری های زیبا کارآیی های بسیاری دارند، با آن ها می توانید چهره مداد های کودک عزیزتان را عوض کنید تا دیگر شاهد گم شدن مداد های آن ها در کلاس نباشید، فقط کافی است آن ها را دور مداد ها بچسبانید دقیقا مثل چیزی که در عکس نشان داده شده است.

  لوازم و التحریر های خلاقانه برای بچه مدرسه ای ها

به اتاق کودک تان حال و هوای مدرسه ببخشید
دیوار کوب هایی از جنس مداد رنگی
برای جذابیت هر چه بیشتر اتاق کودک تان و بخشیدن حال و هوای مدرسه به آن می توانید از دیوار کوب هایی از جنس خود لوازم التحریرها استفاده کنید، به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه شوید این دیوار کوب ها تا چه اندازه می تواند زیبا جذاب و منحصر به فرد باشد، فقط کافی است تا قفسه هایی از جنس مفتول های نازک روی دیوار نصب کنید و مداد رنگی ها را داخل آن بچینید و دیوار کوبی از جنس مداد رنگی ها داشته باشید.

 

  لوازم و التحریر های خلاقانه برای بچه مدرسه ای ها

برای تنوع از جامدادی های دیواری استفاده کنید
جامدادی های دیواری
حتما برای کودک تان جذاب خواهد بود که جا مدادی اش به جای روی میز روی دیوار نصب شده باشد و اتاقش با تابلویی از جنس لوازم التحریرش تزیین شده باشد، پس دست به کار شوید، صفحات آلومینیومی سوراخ دار را از بازار تهیه کنید و برای جا مدادی های هم از سطل های فانتزی که تقریبا همه جا می توانید آن ها را پیدا کنید استفاده کنید و مطابق عکس بالا آن ها را روی دیوار اتاق کودک عزیزتان نصب کنید.

  لوازم و التحریر های خلاقانه برای بچه مدرسه ای ها

به جای گیره های ساده کتاب از گیره های فانتزی جذاب و زیبا استفاده کنید
گیره کتاب های فانتزی و زیبا
همه ما خوب می دانیم که بچه ها به وسایل فانتزی و زیبا علاقه بیشتری دارند و همین وسیله های فانتزی در آن ها ایجاد انگیزه می کند، پس شما هم از این موضوع غافل نشوید و حتی برای کوچکترین وسایل هم نظیر گیره های کتاب به دنبال خلاقانه ترین نمونه های آن باشید، شهر کتاب ها بهترن گزینه برای پیدا کردن این وسایل فانتزی هستند.

 

  لوازم و التحریر های خلاقانه برای بچه مدرسه ای ها

از کودکانتان بخواهید تا روی دفترهایشان را نقاش کنند این کار خلاقیت کودک شما را پرورش می دهد
دفترهایی با جلد های نقاشی شده
از کودکانتان بخواهید تا با هنر خود روی دفترهایشان را نقاش کنند تا چهره ای زیباتر و جذاب تر پیدا کند، این کار باعث می شود تا کودک عزیزتان حس بهتری داشته باشید و ذوق این را داشته باشد تا دفتر زیبایش را به دوستانش هم نشان دهد. این کار خلاقیت کودک شما را پرورش می دهد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت