نایت ملودی » ورزش » سایر ورزش ها » سایر ورزش ها » با چه دیدگاهی ورزش می کنید؟

با چه دیدگاهی ورزش می کنید؟

با چه دیدگاهی ورزش می کنید؟
بهتر است این طور شروع کنم که دنیای امروزی ما که در حال زندگی کردن در آن هستیم روز به روز در حال پیشرفت است ، علم و دانش متخصصان در تمامی دانشها رو به گسترش و شکوفایی هرچه بیشتر است و این امر به واسطه تکنولوژی پیشرفته امروزی بسیار سرعت گرفته است. شاید شما فکر می کنید که ورزش کردن را کامل می شناسید و یا اینکه می دانید فعالیت بدنی برای چه چیزی صورت میگیرد. پس پیشنهاد میکنم که این مطلب را دنبال کنید.

احتمالا پیش خود فکر میکنید ورزش کردن یعنی فعالیت بدنی انجام دادن، اما ورزش کردن به دویدن و حرکات ورزشی دیگر ختم نمی شود. باید گفت که شما از اصول واقعی ورزش کردن یا فعالیت بدنی آگاه نیستید پس انواع ورزش کردن را برای شما مطرح میکنم.

انواع ورزش کردن یا فعالیت بدنی داشتن :
۱٫ ورزش کردن به صورت حرفه ای
۲٫ ورزش کردن برای سلامتی و تفریح
۳٫ ورزش کردن برای درمان بیماری

* ورزش کردن به صورت حرفه ای :
در این ورزش که به صورت حرفه ای است یعنی داشتن برنامه از ابتدا تا انتها چه از نظر روانی ، تغذیه ای و فعالیت بدنی تمامی اینها بر اساس یک اصولی منسجم و از پیش تعیین شده توسط متخصصان فیزیولوژی ورزشی، کارشناسان تغذیه ای و دیگر مربیان حرفه ای تهیه می شوند و به طور کامل در اختیار ورزشکاران گذاشته، تا بتوانند به صورت عالی در رشته ورزشی خود موفق باشند.

* ورزش کردن برای سلامتی و تفریح :
باید گفت که این نوع ورزش کردن از قوانین و اصولی بر خوردار نیست و فقط برای سلامتی و تفریح انجام می شود تا بتوانیم وقتی را در کنار دوستان و اطرافیان خود به دور از هنجارهای روز مره زندگی با آرامش خیال بگذرانیم و نباید فراموش کنیم که تا حدودی این چنین فعالیت های منجر به سوزاندن کالری می شود که برای بدن ما مفید است ولی نه بصورت درمانی بودن.

* ورزش کردن برای درمان بیماری :
شاید تا حدودی به خواص درمانی بودن ورزش آگاه باشید ولی باید گفت که متخصصان ورزش بدون نسخه دوا یعنی قرص،شربت و آمپول و… به درمان بیماری می پردازند، خب شاید بپرسید که چطور می شود بدون دارو خوب شد.
در علم روز دنیای امروزی بسیاری از بیماریها توسط متخصصان ورزش درمان شدند، که با تجویز حرکات و فعالیت های ورزشی مناسب و اصولی برای درمان همان بیماری خاص که داشته اند صورت گرفته، پس در اینجا ورزش از نقش پیشگیری کردن از بیماری، گامی جلوتر گذاشته و به درمان بیماری پرداخته و این خبر خوبی برای همه ماست.
در آخر حالا نگاه ما نسبت به ورزش کردن تغییر کرده و نگاه بهتری به چطور ورزش کردن داریم.

نکته:
به تمامی خانوادها که دارای کودک هستند پیشنهاد می کنیم که بهتر است برای موفقیت بیشتر فرزندان خود در ورزش، فرزندان خود را همراهی کنند و اگر بتوانند هم گام با آنها به ورزش بپردازند زیرا این کار بسیار مفید خواهد بود و باعث ایجاد انگیزه و احساس لذت بخشی در خود و فرزندشان می شود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت