نایت ملودی » خانواده » مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

یکی از موفق‌ترین مدهای سال‌های اخیر کیف‌های بزرگ بودند؛ کیف‌های جاداری که فرصت همراه بردن همه وسایل ریز و درشت را فراهم می‌کنند. نسل جدید این کیف‌ها که از سال ۲۰۱۴ به بازار آمدند، دو دسته داشتند؛ یکی کوتاه برای قرار گرفتن روی دست و یکی بلند برای روی شانه.

 

این کیف‌ها که هنوز می‌توانند همراه خوبی در ست‌های نیمه‌رسمی باشند، حالا صاحب فرزندانی شده‌اند؛ کیف‌هایی با همان طراحی مکعبی شکل اما در اندازه کوچک‌تر. این کیف‌ها که با نام مینی شناخته می‌شوند، نسل جدید کیف‌های زنانه هستند که باید با آنها آشنا شوید.

 

  مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

کیف‌ پوست ماری برای خانم‌هایی مناسب است که بیشتر با ست‌های رسمی رفت و آمد می‌کنند
کیف‌ پوست ماری برای خانم‌هایی مناسب است که بیشتر با ست‌های رسمی رفت و آمد می‌کنند؛ خانم‌هایی که مانتوهای کتی ابریشمی را به نمونه‌های دیگر ترجیح می‌دهند و کفش‌های‌شان همیشه حداقل پاشنه را دارد.

  مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

کیف سفید گزینه خوبی برای همراهی در ست‌های تابستانی است
چنین کیفی ‌ و مدل‌هایی مانند آن برای دورهمی‌های دوستانه توصیه می‌شود. کیف سفید گزینه خوبی برای همراهی در ست‌های تابستانی است.

  مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

به خانم‌هایی که اغلب مانتو، کفش و روسری مشکی استفاده می‌کنند کیف آبی کاربنی توصیه می شود
به خانم‌هایی که اغلب مانتو، کفش و روسری مشکی استفاده می‌کنند، توصیه می‌کنیم یک رنگ خاص مثل این آبی کاربنی را برای کیف خود انتخاب کنند. این کیف می‌تواند تنوع لازم را در ست شما ایجاد کند.

  مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

این کیف فقط همین دسته کوتاه را دارد و برای مهمانی‌های عصر یا دورهمی‌ها از آن استفاده کنید
این کیف فقط همین دسته کوتاه را دارد به همین دلیل می‌توانید در ‌مهمانی‌های عصر یا دورهمی‌ها از آن استفاده کنید اما برای همراهی شما در خرید انتخاب راحتی نیست. از طرف دیگر چرم پوست ماری و رنگ روشن این کیف باعث می‌شود به سرعت کثیف شود.

  مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

کیف قرمز در اغلب ست‌ها مثل سفید، سورمه‌ای، مشکی می‌تواند حضور داشته باشد
کیف قرمز هم به دردبخور است؛ در اغلب ست‌ها مثل سفید، سورمه‌ای، مشکی و … می‌تواند حضور داشته باشد. دهانه بزرگ این کیف با یک زیپ سراسری مهار شده تا هم امن باشد و هم کار پیدا کردن وسایل را آسان کند.

  مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

در اغلب ست‌های رنگ روشن تابستانی می‌توانید از این کیف استفاده کنید
دلیل پیشنهاد این کیف رنگ خاص آن است؛ بژ هم از آن رنگ‌هایی است که دست شما را برای ست باز می‌گذارد. در اغلب ست‌های رنگ روشن تابستانی می‌توانید از این کیف استفاده کنید.

  مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

از کیف دیور برای شرکت در دورهمی‌ها تا ‌مهمانی‌های رسمی می‌توانید استفاده کنید
این مدل مشهور کیف دیور است که محبوبیت زیادی حتی در میان بازیگران دارد. برای شرکت در دورهمی‌ها تا ‌مهمانی‌های رسمی می‌توانید از این کیف استفاده کنید. رنگ مشکی آن، کاربردی‌تر است اما چنین رنگ خاصی جسارت شما در انتخاب را نشان می‌دهد. کیف را با شال یا دستمال گردنی به همین رنگ در ستی سفید استفاده کنید.

  مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

به دلیل بزرگی کیف نمی‌توانید به راحتی آن را روی شانه بیندازید
سایز بزرگ این کیف‌ها، هر چند بند بلند روی شانه هم داشت ولی به دلیل بزرگی کیف کاربردی نبود اما نمونه‌های کوچک این کیف‌ها را می‌توانید به راحتی روی شانه بیندازید در نتیجه موقع خرید نگران نباشید، یک کیف فانتزی نمی‌خرید که گه گاهی از کمد بیرون بیاید.

  مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

به دلیل بزرگی کیف نمی‌توانید به راحتی آن را روی شانه بیندازید
مدل بزرگ این کیف، یکی از پرفروش‌ترین محصولات جیوانجی در سال ۲۰۱۴ بود؛ نمونه کوچک آن شاید بتواند رکورد را بشکند. این بار جیوانجی کیف محبوبش را با تنوع رنگ بیشتری تولید کرده است.

  مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

کیف‌هایی با این مدل با طرح مینی، برای خانم‌هایی که دوست دارند تک باشند، بهترین انتخاب هستند
کیف‌هایی با طراحی مینی مثل این مدل، برای خانم‌هایی که دوست دارند تک باشند، بهترین انتخاب هستند به خصوص برای خانم‌هایی که به ظاهر اسپرت علاقه‌مندند. اگر شما هم دنبال انتخابی هستید که هم اسپرت باشد و هم زیبا می‌توانید روی این کیف صورتی چرک حساب کنید.

  مدل کیف های بزرگ که هنوز مُد هستند؟

اگر خیال خرید دارید و دوست دارید به روز باشید به یک کیف مینی در تابستان هم فکر کنید
اگر خیال خرید دارید و دوست دارید به روز باشید به یک کیف مینی در تابستان هم فکر کنید. اگر در میان کیف‌های مینی دنبال کیفی هستید تا در دورهمی‌های دوستانه، کافه‌نشینی‌های عصرگاهی و سایر برنامه‌های خود استفاده کنید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این سبز علاوه بر آرام بودن، جلوه و زیبایی یک رنگ خاص را هم دارد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت