نایت ملودی » سرگرمی » فال و طالع بینی » شخصیت شناسی » تعیین شخصیت از روی طعم آدامس مورد علاقه فرد

تعیین شخصیت از روی طعم آدامس مورد علاقه فرد

تعیین شخصیت از روی طعم آدامس مورد علاقه فرد

دانشمندان به نتایج جدیدی از شخصیت شناسی افراد مختلف از روی طعم آدامس مورد علاقه فرد رسیده اند. در ادامه این مطلب شما طعم آدامسی را که دوست دارید انتخاب کنید و شخصیت خود را تعیین کنید.

آدامس توت فرنگی : افرادی سخت کوش هستند که همیشه آماده کشف چیزهای جدیدند و امتحان کردن چیزهای جدیدند ؛ این نوع آدامس ها میتواند روحیه شما را شادتر کند و انرژی بیشتری برای ادامه کارتان به شما بدهند.

آدامس دارچینی : افرادی که عاشق آدامس های دارچینی و یا حتی خمیردندان های با طعم دارچین هستند افرادی احساساتی و رمانتیک بوده و همیشه احساس نزدیکی بیشتری با افراد به ویژه همسرشان دارند ؛ آنها میتوانند شادی ، نشاط و دوست داشتن را به دیگران منتقل کنند.

آدامس نعنایی : آدامس های نعنایی خنک کننده است و شما با خوردن این آدامس احساس میکنید سرشار از انرژی شده و میتوانید کار خود را در مدت زمان کمتری انجام دهید . بالاترین هدفتان در زندگی جلو راندن خانواده با انجام به موقع کارها و روحیه بخشیدن به آنها در مواقع ضروری است شما احساس برتری و اعتماد به نفس عجیبی دارید.

آدامس پرتقالی : افرادی به شدت اجتماعی و عاشق طبیعت هستند و شخصیت شاد و اجتماعی آنها باعث میشود مردم فکر کنند سالهاست آنها را میشناسند. در خانه شما همیشه به روی دیگران باز است و دوستان روی سخنان و کمک های فکری شما حساب میکنند.

آدامس سفید کننده دندان : جویدن آدامس های با طعم تند که در واقع خاصیت سفید کننندگی دندان ها را نیز دارد به انسان آرامش عجیبی میبخشند و در حقیقت نوعی آرامبخش قوی هستند. اگر شما عاشق چنین طعمهایی هستید مطمئنا عاشق یک استراحت کوتاه مدت در زندگی سراسر جنب و جوش خود هستید و اعلام تنفس در طول روز شما را شاد و سرحال میسازد.

آدامس موزی : شخصیت افرادی که آدامس های موزی را ترجیح م دهند معمولا با نوآوری و خلاقیت همراه است بنابراین همواره سرشار از ایده های خلاق و مثبت و سازنده اند. آنها به دنبال شکار مجوزهای جدید برای ارائه برنامه های جدید در حوزه های مختلف کاری و زندگی خود هستند.

نظرات
16 نوامبر 2019 :: ساعت 05:33
سنگ صادراتی

تعیین شخصیت جالبی بود !

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت