نایت ملودی » ورزش » خارج از گود » طنز ورزشی » علی دایی با بدلش آشتی کرد

علی دایی و سامان گوران,بدل علی دایی,تقلید علی دایی

سامان گوران که در برخی از برنامه‌های طنز تلویزیون و برنامه‌های تفریحی دیگر به تقلید صدای و حرکات علی دایی می‌‎پرداخت، چندی پیش به شدت مورد انتقاد سرمربی تیم راه‌آهن و دلخوری این مربی قرار گرفته بود.

برپایه این گزارش، این بازیگر که در مصاحبه‌های اخیر اعلام کرده بود کدورتی با علی دایی ندارد، با حضور در محل تمرینات این تیم با سرمربی راه‌آهن آشتی کرد.

از سوی دیگر کارشناس فدراسیون فوتبال به همراه مدیران باشگاه راه‌آهن امروز سه‌شنبه از استادیوم اختصاصی باشگاه بازدید کرد و آخرین تحولات مربوط به آن را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید کاظم امانی قائم مقام باشگاه، رستم زندی معاون اجرایی باشگاه و علی عابدینی مدیر اداری و پشتیبانی باشگاه به همراه سهیل مهدی کارشناس فدراسیون فوتبال حضور داشتند و در جلسه‌ای با پیمانکار این استادیوم، درباره تکمیل و استانداردسازی آن بحث و تبادل نظر کردند.
استادیوم سورینت طبق وعده پیمانکار آن در کمتر از دو ماه دیگر تحویل باشگاه راه‌آهن می‌شود و این باشگاه قصد دارد تمام جزییات را در تکمیل و استانداردسازی آن رعایت کند. به همین دلیل کارشناس فدراسیون فوتبال در امور استانداردسازی باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها نیز در این جلسات حضور دارد تا این استادیوم به بهترین شکل ممکن تجهیز شود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت