نایت ملودی » اخبار » کند و کاو » چرا مجله های پنجره از روزنامه فروشی ها جمع شد؟

روزنامه و مجله

صبح امروز شایعه‌ای درباره جمع‌آوری ویژه‌نامه نوروزی پنجره از دکه‌های مطبوعاتی بین خبرنگاران مطرح شد که مشخص نبود تا چه اندازه این خبر واقعی است هر چند با عکس جلد این ویژه نامه، انتظار جنجالی بودن آن وجود داشت.

به گزارش فارس برخی از سایتهای خبری از جمع آوری مجله پنجره خبر داده اند و نوشته اند، صبح امروز شایعه ای درباره جمع آوری ویژه نامه نوروزی پنجره از دکه های مطبوعاتی بین خبرنگاران مطرح شد که مشخص نبود تا چه اندازه این خبر واقعی است هر چند با عکس جلد این ویژه نامه، انتظار جنجالی بودن آن وجود داشت.

این سایت در ادامه نوشته است با پیگیری خبرنگار پارسینه صحت این موضوع تایید و حتی در یکی از دکه ها مشاهده شد که فردی با یک مجوز کتبی به سراغ دکه ها رفته و خواستار تحویل تمام نسخه های «پنجره» می شود. البته هنوز دلیل اصلی این کار مشخص نیست و به رسانه ها اعلام نشده است.

اما پیگیری خبرنگار نیمروز از منابع آگاه نشان می دهد، بعد از انتشار مجله، علیرضا زاکانی مدیرمسئول این مجله با این نگاه که جلد مجله مناسب نیست دستور جمع آوری این مجله را می دهد. شماره نوروزی هفته نامه پنچره در این شماره خود عکس بسته ای ار احمدی نژاد را بر روی جلد به تصویر کشیده بود.

گفتنی است در خصوص جمع آوری این مجله هیچ اقدام قضایی و فشار دولتی وجود نداشته است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت