مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » تناسب و زیبایی » آرایش و زیبایی » آرایش چشم و ابرو » افزایش ماندگاری ریمل با ۵ راهکار ساده

افزایش ماندگاری ریمل با 5 راهکار ساده

افزایش ماندگاری ریمل با ۵ راهکار ساده

اگر می خواهید که وقتی ریمل می زنید ماندگاری بیشتری داشته باشد و در صورتی که می خواهید در مصرف ریمل صرفه جویی کنید بهتر است از ۵ راهکار ساده که در ادامه معرفی می کنیم استفاده کنید.

احتمالا شما هم زمانی که یک ریمل جدید می‌خرید، خیلی قدرش را دانسته و به خوبی از آن نگهداری می‌کنید تا در آینده از آن استفاده کنید. اگر شما جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که مرتبا آرایش می‌کنید، احتمالا لوازم آرایشتان به مدت یک ماه تمام می‌شود، اما اگر زیاد آرایش نمی‌کنید، احتمالا لوازم آرایشتان را در گوشه‌ای رها کرده تا در روز مبادا از آن‌ها استفاده نمایید. اما وقتی زمانش فرا برسد، ریمل شما خشک شده است، در نتیجه مجبور خواهید شد تا یکی دیگر بخرید.

در این مطلب سماتک، نکاتی را خواهید خواند تا یاد بگیرید چگونه ماندگاری ریمل خود را بیشتر کنید. اگر واقعا می‌خواهید در مصرف لوازم آرایش، از پولتان بهترین استفاده را بکنید، حتما این نکات را جدی بگیرید. شما می‌توانید با چنین اقداماتی از لوازم آرایش خود محافظت نموده و ماندگاریشان را زیاد کنید.

۵ نکته برای افزایش ماندگاری ریمل:
۱-درب ریمل را محکم ببندید و آنرا در یک محل تاریک و خنک نگاه دارید. گرما و نور خورشید می‌تواند به ریمل آسیب رسانده و آنرا خشک کند.

۲-هیچ‌وقت درب ریمل خود را باز نگزارید. این کار باعث می‌شود تا هوا به داخل آن رفته و به سادگی خشک شود. همچنین پیش از اینکه درب ریمل را باز کنید، کولر یا پنکه را خاموش کنید و حتما بلافاصله پس از استفاده، درب آنرا ببندید.

۳-اگر ریمل شما شروع به خشک یا سفت شدن کرد، پیش از استفاده قطره‌ای آب در آن بیندازید و خوب تکان دهید. این، یکی از متداول ترین کارهاییست که برای ماندگاری بیشتر لوازم آرایشی انجام می دهند.

۴-برس ریمل را تا انتها داخل ریمل فرو نکنید. کمی تیوپ ریمل را متمایل کرده تا ریمل را از کنار تیوپ استفاده کنید.

۵-همیشه هنگام خرید ریمل، به تاریخ تولید آن دقت کنید. با این بررسی ساده، از چشم خود در برابر عفونت محافظت کرده و همچنین مطمئن می‌شود که میتوانید مدت زمان بیشتری ریمل خود را نگاه دارید.

چیزهایی که باید به یاد داشته باشید:
• روغن نارگیل یا زیتون، مژه های شما را بلند و حالت دار نشان می‌دهند. بجای اینکه به لوازم آرایش دل ببندید، می‌توانید جایگزین های خانگی که طبیعی و البته بدرد بخور هم هستند را نیز تست کنید.

• همیشه پس از اینکه آرایش چشمتان تمام شد، ریمل بزنید. همچنین فراموش نکنید که پیش از اینکه بخوابید، آن‌ها را پاک کنید. ریمل می‌تواند مژه های شما را کم کند!

• ریمل های رنگی خیلی جذاب و جالب توجه هستند. شما می‌توانید از چنین ریمل های غیر متعارفی نیز استفاده کنید، اما بصورت منظم از آن‌ها استفاده نکنید.

• به طور منظم از ریمل های ضد آب استفاده نکنید. پاک کردن ریمل های ضد آب دشوار است و ممکن است دردناک نیز باشد. کرم‌های پاک کننده ی آرایش خیلی چرب هستند و می‌توانند پوست شما را بسوزانند. همچنین چشم‌ها خیلی حساسند، بنابراین هنگام انتخاب ریمل خیلی دقت کنید.

• ریمل هایی نخرید که با الیاف کمی ساخته شده‌اند. این ریمل ها مژه های شما را بلند و حالت دار نخواهند کرد.

تاریخ: 05 آگوست 2015
نویسنده: رضا ایرانی
برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت