مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » اخبار » جامعه » پیک نوروزی حذف شد

وزیر آموزش و پرورش از حذف پیک نوروزی سال ۹۲ خبرداد.پیک نوروزی

حمید رضا حاجی بابایی که امروز در همایش آماده باش نوروزی همیاران پلیس و همیاران ترافیک با اعلام این خبر افزود: به دلیل نقش با اهمیت خانواده بر روی دانش آموزان تصمیم بر این شد که دانش آموزان از تعطیلات نوروزی نهایت استفاده را ببرند  به همین دلیل پیک نوروزی حذف گردیده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: من این برنامه را به تمام استان های سراسر کشور ابلاغ می کنم و اگر کسی خلاف این ابلاغیه عمل کنند به حساب ما نگذارند.

حاجی بابایی با اشاره به تاثیرگذارترین و تاثیرپذیرترین نهاد اجتماعی تصریح کرد: آموزش و پرورش تاثیرگذارترین نهاد است چرا که تربیت در این نهاد شکل می گیرد و دانش آموزان به دلیل محبتی که در دل مردم دارند می توانند تاثیرگذار در قوانین و نظم اجتماعی و همه امور کشوری باشند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی و تدبیر نیروی انتظامی و همکاری آموزش و پرورش اذعان داشت: به دلیل همکاری و مدیریت این دو نهاد امروز ۱۰ میلیون همیار پلیس و ۲۰۰ هزار سرهنگ یار ترافیک با نیروی انتظامی همکاری می کنند و این به دلیل جا افتادن قانون و فرهنگ سازی توسط آموزش و پرورش و معلمان است.

حاجی بابایی با انتقاد از سایر نهادها خاطر نشان کرد: هر نهاد و سازمانی اگر می خواهد برنامه ریزی و فرهنگ سازی انجام دهد بهتر است از طریق آموزش و پرورش صورت گیرد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت