نایت ملودی » ورزش » سایر ورزش ها » روش سف کردن بازوها و اندام بالا تنه

روش سف کردن بازوها و اندام بالا تنه

روش سف کردن بازوها و اندام بالا تنه

اگر می خواهید بازوهای سفت داشته باشید و همچنین اگر می خواهید اندام های بالا تنه تان سفت شود بهتر است از این مطلب بهره برداری کنید. اگر در بازوهای تان چربی های زیادی جمع شده، بازو های شل و افتاده ای دارید، می توانید از شر آن ها خلاص شوید! با ایجاد تغییراتی در برنامه ورزشی و رژیم غذایی بازوهای سفت داشته باشید.

تمرینات استقامتی بالا تنه انجام دهید
هر چند سوزاندن چربی تنها در یک قسمت از بدن کار سختی است اما تمرینات استقامتی بالا تنه بطور منظم می تواند چربی های بازو را کاهش دهد. ۲ تا ۳ بار در هفته روی هر گروه از عضلات کار کنید و برای هر تمرین ۲ تا ۴ سِت ۸ تا ۲۰ تایی در نظر بگیرید با این کار می توانید بازوهای سفت و بدون چربی داشته باشید.

۳۰ دقیقه تمرینات آیروبیک به برنامه تان اضافه کنید
اگر تمرینات هوازی را بطور مرتب انجام نمی دهید، اکنون زمان آن رسیده که این کار را بکنید. تمرینات هوازی ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ای را در بیشتر روزهای هفته انجام دهید تا چربی های اضافی سراسر بدن تان را بسوزانید و بازوهای تان را سفت کنید. تحقیقات نشان داده می توان با ۳۰ تا ۶۰ دقیقه تمرینات روزانه آیروبیک چربی ها را سوزاند.

در تمرینات اینتروال شرکت کنید
افزودن تمرینات اینتروال به برنامه ورزشی تان باعث می شود بخش زیادی از چربی های بازوی تان را از بین ببرید. پژوهش ها نشان داده تمرینات شدید اینتروال که در زمان های کوتاه و گاه به گاه همراه با ریکاوری های سبک تر به مدت بیست دقیقه و سه روز در هفته انجام می شود، یک استراتژی مؤثر برای سوزاندن چربی ها است.

رژیم غذایی تان را با دقت انتخاب کنید
شما می توانید با کم کردن کالری دریافتی، حذف شیرینی های اضافی و مصرف پروتئین بیشتر تغییرات مفیدی در رژیم غذایی تان ایجاد کنید و چربی های بازوهای تان را بسوزانید. تحقیقات نشان می دهد کسانی که بطور مرتب ورزش می کنند، کالری کمتری مصرف می کنند و ۳۰ درصد از کالری مصرفی شان پروتئین است، بهترمی توانند وزن و چربی های اضافی را کم کنند و عضله های کم چرب و سفت تری نسبت به افرادی که پروتئین کمتری دریافت می کنند، دارند.

فرآورده های لبنی سرشار از کلسیم منابع خوبی از پروتئین هستند. بهترین منابع غذایی پروتئین موادغذایی که در رژیم های چربی سوزی باید مصرف شوند و سرشار از پروتئین هستند، شامل شیر کم چرب، ماست یونانی، پنیر کم چرب، گوشت ماکیان کم چرب، غذاهای دریایی، سفیده تخم مرغ، محصولات سویا، آجیل و دانه ها می شود.

سبزیجات و میوه جات سرشار از فیبرهم باید در این رژیم قرار بگیرند مانند سبزیجات برگدار، بروکلی، خیار، گوجه فرنگی، مارچوبه، فلفل ها و دانه های سبز. در ضمن بهتر است بجای نان سفید، برنج سفید، خوراکی های پخت صنعتی و سایر شیرینی ها از غلات سبوس دار مانند کینوآ، برنج قهوه ای و بلغور جو دوسر استفاده کنید.

تاریخ: 27 جولای 2015
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت