مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » تصاویر زیبای بدون آرایش هیلاری داف

تصاویر زیبای بدون آرایش هیلاری داف

تصاویر زیبای بدون آرایش هیلاری داف
یکی از خوشگل ترین و زیباترین زنان هالیوودی هیلاری داف است که اکنون در سن ۲۹ سالگی به سر می برد. این دختر جوان اینقدر خوشگل است که بدون آرایش و گریم هم زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد.

هیلاری داف جزء زیباترین زنان هالیوودی است که حتی چهره بدون آرایش وی هم تفاوت چندانی با چهره گریم شده اش ندارد. هیلاری ارهارد داف (Hilary Erhard Duff) متولد ۲۸ سپتامبر۱۹۸۷ می باشد و به عنوان هنرپیشه، خوانندهٔ پاپ، ترانه سرا و تاجر آمریکایی شناخته می شود. هیلاری داف به سرعت پله های ترقی را طی کرد به طوری که گفته می شود در سال ۲۰۰۵ بالغ بر ۱۵ میلیون دلار از فعالیت های خود در هالیوود بدست آورده است و فردی بسیار موفق در هالیوود می باشد.

تصاویر زیبای بدون آرایش هیلاری داف

در سال ۲۰۰۷ هیلاری بارها با بازیکن هاکی، مایک کومری mike comrie دیده شد. با اینکه او هرگز درباره این رابطه به مطبوعات چیزی نگفته است اما چندین بار در مسابقات مایک شرکت کرد. همین طور مایک کومری در روز تولد ۲۰ سالگی هیلاری برای او یک مرسدس بنز به قیمت ۱۰۰٫۰۰۰ دلار خریده است و به وی هدیه داده است. آنها پس از ازدواج صاحب یک فرزند شده و سپس در سال ۲۰۱۴ از یکدیگر جدا شدند.

هیلاری در سازمان های خیریه بسیاری عضو می باشد که یکی از آنها مربوط به کودکان بی سرپرست می شود. او همچنین مبلغ ۲۵۰٫۰۰۰ دلار برای کمک به طوفان زدگان کاترینا پرداخت کرد. در سال ۲۰۰۵ او هزینه نزدیک به ۲٫۵ میلیون وعده غذا را به طوفان زدگان اهدا نمود.

تاریخ: 15 جولای 2015
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت