مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » باور نکردنی ها » سرو انواع حشرات در رستوران انگلیسی

سرو انواع حشرات در رستوران انگلیسی

سرو انواع حشرات در رستوران انگلیسی

سرو انواع حشرات در رستوران انگلیسی موجب شد تا مشتریان زیادی جذب این رستوران شوند. در منوی غذایی این رستوران غذاهایی را می بینید که با حشرات مختلف طبخ شده اند. چندی پیش دانشمندان پیش بینی کرده بودند که در آینده، حشرات، در کشورهای توسعه یافته به جایگزینی برای گوشت تبدیل شوند.

سرو انواع حشرات در رستوران انگلیسی

افتتاح رستورانی که غذای آن فقط حشرات است، توجه مشتریانِ یکی از شهرهای انگلیس را به شدت جلب کرد. این رستوران که “PESTaurant” نامیده شده، در شهر کاردیف انگلیس واقع شده است و سوسک، جیرجیرک، مورچه، کرم و حشرات دیگر را به عنوان غذا، به مشتریان خود عرضه می کند.

“هیو تیلور” یکی از مشتریانِ ۶۷ سالۀ این رستوران در خصوص طعم غذاهای آن گفت: من پیش از این مزۀ سوسک را چشیده بودم، اما به خوشمزگی غذای این رستوران نبود. وی افزود: حشرات خوشمزه اند، بنابراین باید آن ها را خورد، اما مساله این است که چطور پخته و آماده شوند.

سرو انواع حشرات در رستوران انگلیسی

در این میان، خبرنگاران، از تشکیل صف طولانی مردم برای ورود به این رستوران ، شگفت زده شدند. پرسنل رستوران نیز از رساندنِ فوری غذا به مشتریان به سبب ازدحام مشتری بازماندند. یکی از مشتریان در این خصوص گفت: به همراه خواهرانم آمده ام تا طعم کرم را بچشم. اکنون متوجه شدم که طعم خاصی ندارد اما به شدت مغذی است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت