مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » دکوراسیون و خانه داری » اصول دکوراسیون » زیباترین دکوراسیون ها برای سقف

زیباترین دکوراسیون ها برای سقف

یکی از اجزای فضاهای داخلی که قابلیت زیادی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل دارند، سقف ها هستند. اگر از فضای داخلی اتاق تان خسته شده اید و دلتان یک تغییر اساسی، مقرون به صرفه و سریع می خواهد، به سراغ سقف منزلتان بروید. سقف ها از دیرباز از مهم ترین المان های معماری ایرانی بودند. اگر نمی دانید چه تغییراتی را می توانید در سقف هایتان اعمال کنید با ما همراه باشید تا با شما ایده هایی را برای این کار در میان بگذارد.

برای طراحی سقف خانه از سقف های کاذب استفاده کنید

زیباترین دکوراسیون ها برای سقف

ساده ترین کاری که می توان برای طراحی سقف انجام داد، رنگ زدن آن ها است. اما همین رنگ زدن ساده هم می تواند تغییر دلخواه شما را در فضا ایجاد کند. سعی کنید این بار برای طراحی سقف منزلتان رنگی جذاب در نظر بگیرید، اصلا می توانید سقف هر کدام از فضاهایتان را به یک رنگ خاص تغییر دهید با این کار خانه ای با سقف های رنگی خواهید داشت.

ساده ترین کاری که می توان برای طراحی سقف انجام داد، رنگ زدن آن ها است

زیباترین دکوراسیون ها برای سقف

برای این که بتوانید هماهنگی بیشتری را در اتاق هایی که سقف شان را رنگ کرده اید پدید بیاورید، می توانید از رنگ بعضی از عناصر موجود در اتاق مانند روتختی و فرش ها برای رنگ سقف کمک بگیرید.

برای طراحی سقف منزلتان رنگی جذاب در نظر بگیرید

زیباترین دکوراسیون ها برای سقف

خواهان تغییرات عمیق تری هستید،برای طراحی سقف خانه از سقف های کاذب اسفاده کنید. اعمال کردن سقف کاذب به سقف های معمولی خانه می تواند چهره اتاق تان را دگرگون کند. مخصوصا این که در طراحی این سقف ها می توان از نورپردازی های زیبا و دوست داشتنی هم استفاده کرد.

در طراحی این سقف ها می توان از نورپردازی های زیبا و دوست داشتنی هم استفاده کرد

زیباترین دکوراسیون ها برای سقف

حالا که صحبت از نورپردازی های به میان آمد، بگذارید یک ایده دیگر را هم با شما در میان بگذاریم، نورپردازی های خلاقانه در سقف. شما می توانید برای طراحی سقف خانه به نورپردازی جلوه ای خاص ببخشید، به عکس بالا نگاه کنید و ببینید چگونه نورپردازی سقف باعث شده است تا این اتاق کودک خواستنی تر و زیباتر به نظر برسد.

شما می توانید برای طراحی سقف خانه به نورپردازی جلوه ای خاص ببخشید

زیباترین دکوراسیون ها برای سقفزیباترین دکوراسیون ها برای سقف

در این عکس می بینید که چگونه طراحی سقف منزل باعث شده تا تفکیک فضایی بدون استفاده از دیوار صورت بگیرد و تاثیر متفاوتی را در فضای پذیرایی خانه ایجاد کند.

طراحی سقف منزل باعث شده تا تفکیک فضایی بدون استفاده از دیوار صورت بگیرد

زیباترین دکوراسیون ها برای سقف

طراحی سقف کاذب دو طبقه در بالای کانتر آشپزخانه و نورپردازی مخفی فضا را ملایم و دل نشین کرده است.

در عکس بالا می توانید سقف طراحی شده برای یک استخر را ببینید

زیباترین دکوراسیون ها برای سقف

در عکس بالا می توانید سقف طراحی شده برای یک استخر را ببینید که از خطوط منحنی روی سقف متاثر از خود استخر است، طراحان روی این نکته تاکید دارند که طراحی سقف با هماهنگی تعریف فضاها و طراحی کف تاثیر فضا را دو چندان می کنند.

برای طراحی سقف تغییرات جالب لازم نیست

زیباترین دکوراسیون ها برای سقف

نقاشی و یا پتینه کاری روی سقف اگر به صورت حرفه ای و هماهنگ با فضا انجام گیرد، قطعا فضایی منحصر به فرد را در دکوراسیون منزل شما ایجاد می کند. در عکس بالا با ایجاد برش هایی درون سقف و استفاده از نقاشی های زیبا سقف را بسیار زیباتر جلوه داده است.

شما هم می توانید از این ایده برای طراحی سقف استفاده کنید

زیباترین دکوراسیون ها برای سقف

به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه شوید برای طراحی سقف تغییرات جالب لازم نیست که حتما هزینه زیادی را بپردازید، گاهی با وسائل دور ریختنی هم می توان تغییرات دلخواه را اعمال کرد. این نردبان زیبا که از سقف اتاق رختشوی خانه آویزان شده است، باعث شده است تا حتی سقف این اتاق نیز کاربرد داشته باشد.

این سقف سبز زیبا چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد

زیباترین دکوراسیون ها برای سقف

شما هم می توانید از این ایده برای طراحی سقف استفاده کنید و آن را در اتاق نشیمن یا غذاخوری یا هر فضای دیگری که فکر می کنید پیاده کنید. مثلا می توانید روی نردبان را با گیاهان آپارتمانی زیبا و خواستنی تزئین کنید و مطمئن باشید که این سقف سبز زیبا چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت