مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » برخی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیسی بودند

برخی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیسی بودند

برخی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیسی بودند
سیدسعید افجه‌ای در خصوص وضعیت فعلی تیم استقلال اظهار داشت: مشکلات تیم استقلال زیاد است. من به شخصه با توجه به اینکه بیش از سه دهه است که طرفدار استقلالم، نگران وضعیت این تیم هستم و باید بگویم به خاطر آن تا پای سکته هم پیش رفته‌ام.

وی با بیان اینکه «مسائلی در استقلال دیدم که با اصول و مقررات جور در نمی‌آمد»، افزود: فرض کنیم که ۳۵ صورتجلسه در هیئت مدیره استقلال در فصل گذشته به تصویب رسید. چرا هیچ مرجعی بررسی نکرد که چند درصد از این صورتجلسه‌ها اجرایی شدند؟ وظیفه مدیرعامل باشگاه بود که به دنبال اجرایی کردن مصوبات باشد اما آیا واقعاً اینطور شد؟

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به روزهایی که در این باشگاه حضور داشت، تصریح کرد: صحبت‌هایی که برخی از اعضای هیئت مدیره در مورد امیر قلعه‌نویی مطرح می‌کردند، ریشه دیگری داشت. آنها یا پرسپولیسی بودند یا با قلعه‌نویی مشکل داشتند. البته هر کسی حق دارد که طرفدار یک تیم باشد و من به همه پرسپولیسی‌ها احترام می‌گذارم اما درون باشگاه استقلال دو نفر از اعضای هیئت مدیره پرسپولیسی بودند که به هیچ عنوان اتفاق خوبی نبود. حضور استقلالی‌ها در پرسپولیس نیز خارج از قواعد حرفه‌ای است و نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد.

افجه‌ای ادامه داد: این افراد پیش از برخی از بازی‌های استقلال برای من کری می‌خواندند و می‌گفتند که تیم در این بازی شکست می‌خورد. زمانی که پیش‌بینی آنها درست از آب در می‌آمد، به من می‌خندیدند و می‌گفتند: دیدی درست پیش‌بینی کردیم؟! برای آنها مهم نبود که ستاره‌هایی مثل آندرانیک تیموریان و محمد قاضی از تیم جدا می‌شوند و ظرف پنج دقیقه می‌گفتند: خداحافظ. نمی‌خواهم بگویم که کادر فنی در نتایج تیم مقصر نبود اما باید تأکید کنم نگاه به این تیم خوب نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که منظورش از این افراد بهرام افشارزاده و پندار توفیقی هستند، عنوان کرد: نمی‌خواهم نامی از فرد خاصی ببرم. سؤال من این است که چرا دو نفر که غیراستقلالی بودند و اطلاعاتی هم از فوتبال نداشتند، در هیئت مدیره این باشگاه حضور داشتند؟

وی با اشاره به انتخاب اعضای جدید برای هیئت مدیره باشگاه استقلال که قرار است طی روزهای آینده صورت بگیرد، به تسنیم گفت: از وزیر ورزش که از نخبه‌های دانشگاه است و سجادی که خودش فوتبالی بوده، تقاضا دارم، اطلاعاتی را که به آنها می‌رسد، بررسی کنند. آنها باید بدانند که چه اتفاقی افتاد که استقلال در فصل قبل نتوانست نتیجه بگیرد. چرا وزارت ورزش ۹ نفر از اعضای هیئت مدیره را که یکی از آنها خودم بودم بازخواست نکرد که چرا تیم نتیجه نگرفت؟ چرا باید از دو نفر که مدام در وزارت ورزش حضور دارند، اطلاعات بگیرند؟

«می‌ترسم استقلال نتایجی بدتر از فصل گذشته بگیرد»، افجه‌ای با بیان این جمله در خصوص احتمال حضور علیرضا منصوریان و یا مربی خارجی در کادر فنی استقلال تصریح کرد: منصوریان مربی خوبی است اما چند نفر مانند منصوریان در استقلال داریم؟ نباید کاری کنیم که او در استقلال بسوزد. در مورد مربی خارجی نیز، زمان گذشته و اگر این تصمیم گرفته شود، یک نیم فصل باید به مربی خارجی مدنظر فرصت داد. در کنار او هم باید مربیان ایرانی قوی قرار بگیرند که البته آنها نیز هر کدام برای خود ادعای سرمربیگری استقلال دارند!

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به بحث واگذاری باشگاه استقلال تا سه ماه دیگر، کسی قبول نمی‌کند که برای سه ماه اسپانسر این باشگاه باشد. با این شرایط بهتر است، وزارت ورزش ۱۵ میلیارد به باشگاه استقلال به عنوان قرض بدهد تا تیم بسته شود و سپس در زمان واگذاری یا اجاره باشگاه، قید شود که این مبلغ باید به وزارتخانه بازگردانده شود. در این رابطه باید چک تضمینی هم گرفته شود تا مشکلاتی پیش نیاید. همچنین باید پرداخت بدهی و مطالبات بازیکنان به بعد واگذاری موکول شود تا ۱۵ میلیارد صرف هزینه بستن تیم شود.

تاریخ: 12 ژوئن 2015
نویسنده: رضا ایرانی
برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت