نایت ملودی » خانواده » مدل لباس و مد روز » راهنمای خرید و نگهداری » انتخاب بهترین پیراهن برای عید نوروز

این روزها با گذر از نیمه اسفند دیگر بوی بهار به مشام می رسد و خریدهای بهاری در راه هستند. خانم ها و آقایان به دنبال تهیه بهترین و زیباترین لباس برای روزها عید می گردند.

انتخاب پیراهن عید نوروز
قدم زدن در بازار و امتحان کردن پیراهن و شلوارهای مختلف با همه خستگی هایی که به همراه دارد اما زیباست و نویدی امید بخش از سالی جدید را القا می کند. شور و هیجان در میان مردمی که در بازار در حال چرخش به دنبال یافتن بهترین جنس هستند جالب است اما آیا همه مردم بهترین ها را انتخاب می کنند و در نوع خرید عید به همه نکات توجه می کنند؟

** اولین نکته برای خرید پیراهن محلی است که قصد دارید از ان حنس خود را تهیه کنید. بسیاری هستند که تنها به بزرگ بودن و شیک بودن مغازه توجه دارند اما دقت داشته باشید که حتی در مغازه های کوچک و قدیمی نیز می توان لباس های بسیار عالی تر پیدا کرد پس به ظاهر مغازه ها خرید را انجام ندهید.

انتخاب پیراهن عید نوروز

** خرید کردن از فروشگاه های برند برای عده ای به عادت تبدیل شده است و آن ها هیچ تصوری از اینکه شاید جنس های داخلی نیز خوب و باکیفیت باشند ندارند. بهترین لباس ها را می توانید از فروشگاه های داخلی تهیه کنید و این درحالی است که می توانید اجناس باکیفیت تر را با قیمتی کمتر از نصف قیمت فروشگاه های برند تهیه کنید.

** بعد از در نظر گرفتن بهترین محل برای خرید به سراغ خود پیراهن می رویم. اولین نکته برای خرید پیراهن مناسب بودن اندازه ان است. توجه داشته باشید که بهترین پیراهن آن است که هنگام پوشیدن به شکم و قفسه سینه شما فشاری وارد نمی کند. در این مورد دستورات پزشکی مختلفی ارائه شده است. پیراهن های تنگ باعث برگشت اسید معده به داخل مری می شود.

** به سرشانه های پیراهن دقت کنید. خط دوخت شانه ها بهتر است دقیقا در محلی که دست شما به کتف می رسد باشد. هر گونه آویزان بودن و یا افتادگی در این قسمت باعث بد شکل شدن پیراهن در بدن شما می شود.

** در صورتی که از کت تک استفاده می کنید، این نکته را مد نظر داشته باشید که رنگی که انتخاب می کنید با کت هماهنگ باشد. نبود تناسب بین رنگ های کت و پیراهن می تواند باعث از بین رفتن شکیل بودن لباس های شما شود.

انتخاب پیراهن عید نوروز

** با توجه به اینکه هوا در فصل بهار قابل پیش بینی نیست بهتر است پیراهنی را انتخاب کنید که در هر شرایطی قابل تن کردن است. پیراهن های آسیتین کوتاه و یا خیلی نازک برای هوای مطبوع اما کمی خنک بهار اصلا مناسب نیستند.

** یک نکته ریز دیگر را نیز باید هنگام خرید پیراهن به یاد داشته باشید که آن هم دکمه اضافه است. داخل دوخت پیراهن را نگاه کنید معمولا در کنار توضیحاتی که برای شست و شوی پیراهن نوشته شده است دکمه ای اضافی قرار دارد. این دکمه در شرایط حساس می تواند به کار آید.

** اگر پیراهنی با جنس خاص خریداری کرده اید حتما نحوه شست و شوی آن را از فروشنده بپرسید. اشتباه در شست و شوی پیراهن ها می تواند باعث از بین رفتن رنگ و یا تغییر در اندازه های آن شود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت