مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » مدل لباس و مد روز » مدل پوشاک بانوان » کیف های مناسب برای خانم های شاغل

کیف های مناسب برای خانم های شاغل

کیفی که دست‌تان می‌گیرد باید سبک باشد راحت و جادار، علاوه بر آن باید باسلیقه شما هم جور دربیاید. همه این شرایط به جای خود قابل قبول؛ ولی وقت خریدکه برسد فقط این گزینه‌ها به کارتان نمی‌آیند؛
این گزینه‌ها برای یک خرید آگاهانه لازم است اما کافی نه! حرفه شما نقشی بسیار تعیین‌کننده در انتخاب کیف‌دستی‌تان دارد. اصلا حتی اگر خودتان هم نخواهید نمی‌توانید شرایط کاری‌تان را با کیف همراه‌تان هماهنگ نکنید. شما نمی‌توانید آموزگار باشید و باوجود کلی وسایل ریز و درشت همراه‌تان یک کیف کوچک و فانتزی دست بگیرید! می‌بینید که ناگزیرید به فاکتورهای انتخاب کیف‌تان یک گزینه دیگر هم اضافه کنید. ما به شما می‌گوییم چطور کیفی انتخاب کنیدکه با شرایط کاری‌تان هم درست و حسابی هماهنگ باشد.

بزرگ و جادار

کیف های مناسب برای خانم های شاغل
حرفه‌تان هرچه که باشد بدون‌شک وقت رفتن به محل کار با کلی وسایل ریز و درشت درگیرید که باید همراه‌تان باشند.در این شرایط بهتر است به کیف‌های کیسه‌ای مانند نمونه پیشنهادی ما فکر کنید. حالت کیسه‌ای این کیف‌ها به شما اجازه می‌دهد همه وسایل‌تان را درون آن جا بدهید.

برای شما که با بچه‌ها سرو کار دارید

کیف های مناسب برای خانم های شاغل

این کیفها را به خانم‌هایی توصیه می‌کنیم که به خاطر حرفه‌شان با کودکان سر و کار دارند، درست مانند شما که مربی مهدکودک هستید! یادتان باشد وقتی با بچه‌ها سروکار دارید حتما باید به فکر روحیات لطیف آنها باشید این کیف به خاطر رنگ شاد و طرح جذاب‌شان همان چیزی است که شما لازم دارید!

برای خانم‌ معلم‌ها!

کیف های مناسب برای خانم های شاغل
اگر به خاطر شرایط کاری‌تان ناگزیرید همیشه کلی جزوه و کتاب همراه‌داشته باشید باید درست مانند نمونه پیشنهادی مابه کیف‌هایی با ارتفاع زیاد فکر کنید. بلندی این سبک کیف‌ها به شما اجازه می‌دهد حتی بلندترین کتاب‌ها و جزوه‌ها را هم داخل آن جا بدهید. این سبک کیف‌ها به خاطر همین امتیاز ویژه برای خانم‌معلم‌هایی که همیشه کلی کتاب و دفتر همراه دارند، بهترین انتخابند.

خانم مدیرها دست بگیرند

کیف های مناسب برای خانم های شاغل
فرم شق‌ورق این کیف نظم و ترتیب و علاقه شما را به سازماندهی‌ دقیق نشان می‌دهد؛شکل مستطیل آن هم اصولگرایی شما را به رخ می‌کشد. همین دلایل کافی است که اگر قرار است ریاست یا مدیریت بخشی را بر عهده داشته باشید برای به رخ کشیدن اقتدارتان هم که شده سراغ کیف‌هایی با این مشخصات بروید.

برای خانم دکترها!

کیف های مناسب برای خانم های شاغل
خانم دکترها معمولا نیازی به همراه داشتن ابزار کارشان ندارند بنابراین با خیال راحت می‌توانند به یک کیف جمع و جور فکر کنند که هم با سلیقه‌شان جور باشد هم با پرستیژ کاری‌شان. کیف‌های صندوقی(درست مانند نمونه پیشنهادی ما) که به روز هستند و نه آنقدر کوچک که شبیه کیف‌های مجلسی باشند برای این خانم‌ها بهترین انتخابند.

برای خبرنگارها

کیف های مناسب برای خانم های شاغل
وقتی کارتان ایجاب می‌کند که مدام در رفت و آمد باشید درست مثل خانم‌های خبرنگار، بهتر است کیفی که انتخاب می‌کنید سبک باشد و پر از جیب‌های بزرگ وکوچک تا هم هوای شانه‌های‌تان را داشته باشید هم جایی برای ابزار کارتان مانند ریکوردر، تلفن‌همراه، دفتر یادداشت، قلمو حتی کیف‌پول که باید همیشه در دسترس باشند.

برای خانم مهندس‌ها

کیف های مناسب برای خانم های شاغل
گاهی کار شما ایجاب می‌کند همیشه لب‌تاب همراه‌تان باشد. خانم‌های مهندس که اغلب ناگزیرند برای پرزنت کردن کارهای‌شان طراحی‌های‌شان را همراه داشته باشند از این دسته‌اند. این خانم‌ها باید به کیفی فکر کنند که هم جایی برای لب‌تاب داشته باشد هم پرستیژ کاری‌شان را نشان دهد. در این شرایط بهترین راه این است که به کیفی مشابه کیف پیشنهادی ما فکر کنید. یک کیف بزرگ و در عین حال کاملا زیبا و ظریف!

رسمی و کاملا موقر!

کیف های مناسب برای خانم های شاغل
اگر کارمند یک اداره دولتی هستید یا به هر دلیلی فضای کارتان ایجاب می‌کند ظاهری ساده داشته باشید بهتر است به کیف‌هایی با رنگ‌های نه چندان روشن وکم نقش و نگار فکر کنید. در عوض بروید سراغ کیف‌هایی از جنس چرم مرغوب وکاملا شق و رق. این کیف‌ها در عین حال که ظاهری ساده دارند و با شرایط کاری شما جور در می‌آیند استایل رسمی و ظاهر موقری به شما می‌دهند.

خانم مربی!

کیف های مناسب برای خانم های شاغل
این کیف و نمونه‌هایی مشابه آن را به خانم‌هایی که در رشته‌های ورزشی حرفه مربیگری را برعهده دارند توصیه می‌کنیم. به هر حال ظاهر شما باید گویای روحیات‌تان هم باشد! حالت اسپرت این کیف به‌خصوص وقتی به صورت چپ‌وراستی روی شانه شما قرار می‌گیرد، همه چیز را نشان می‌دهد.

برای خانم‌های نقاش

کیف های مناسب برای خانم های شاغل
پرادا برای طراحی کیف‌های جدیدش سراغ طراحی روی کیف‌ها رفته؛ ما هم خیال داریم به شما توصیه کنیم اگر دستی در کار نقاشی دارید یا اصلا حرفه‌تان نقاشی است همین ایده را روی کیف‌های‌تان پیاده کنید و همه چیز را به آن بسپارید. با این ترفند ساده کیف‌تان، شما و حرفه‌تان را قبل از آنکه حرفی به زبان بیاورید معرفی می‌کند!

کیف های مناسب برای خانم های شاغل

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت