مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » اخبار » سیاست » مدیر دفتر استاندار دمشق ترور شد

گروهکی تروریستی با کارگذاشتن یک بمب دست‌ساز در خودروی مدیر دفتر استاندار دمشق وی را ترور کردند.

ترور مدیر دفتر استاندار دمشق

به گزارش فارس، ارتش سوریه و گروهک‌های تروریستی در منطقه «مقام السیده سکینه» در داریا درگیر شدند که تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند، تعدادی از تک تیراندازهای تروریست‌ها در این درگیری‌ها کشته شدند و دو سرکرده آنان نیز کشته شدند.

ارتش سوریه اقدام به پاکسازی منطقه «الحاره الغربیه» در زبدانی کردند و بیش از ۶ تروریست کشته و زخمی شدند و در عملیات ارتش در مناطق «حجیره» و «حجر الاسود» تعدادی از تروریست‌ها کشته شدند و ۳ خودروی حامل دوشکای آنها نیز نابود شد.

در درگیری میان ارتش سوریه و تروریست‌ها در «جسر العب» ۱۵ تروریست کشته شدند و در عملیات توپخانه‌ای ارتش در منطقه «شیفونه» در داریا پایگاه تروریست‌ها نابود شد و دست کم ۲۰ تروریست کشته شدند و تجهیزات نظامی آنها نابود شد.

در منطقه «قابون» نیز ارتش سوریه با تروریست‌ها درگیر شدند و دست کم ۴ تروریست کشته و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند و در ادامه عملیات ارتش سوریه در «الذیابیه» و «الجوبر» چند پایگاه تروریست‌ها نابود شد و بیش از ۲۲ تروریست کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر تروریست‌ها با کارگذاشتن یک بمب دست‌ساز و منفجر کردن آن در خودروی «اسعد مهنا» مدیر دفتر استاندار دمشق در منطقه «مشروع دمر» او را ترور کردند که در دم جان باخت.

چند خمپاره تروریست‌ها به «مجمع ۸ آذار» در زبلطانی اصابت کرد که تنها خسارت‌های مادی به همراه داشت و خمپاره‌ای دیگر به نزدیکی گورستان «باب الصغیر» در شاغور اصابت کرد که منجر به زخمی شدن دو نفر شد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه در «حسکه» و «دیبه» ۱۰ تروریست را بازداشت کردند و تجهیزات نظامی آنها را کشف و ضبط کردند.

در عملیات توپخانه‌ای ارتش سوریه در «تل حمیس» چند پایگاه تروریست‌ها نابود شد و تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

تروریست‌ها همچنین به نیروگاه برق حسکه حمله کردند و تعدادی از تجهیزات این نیروگاه را به سرقت بردند.

ارتش سوریه با حمله تروریست‌ها به پایگاه «اللواء۹۳» در الرقه مقابله کردند و ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند و خسارت‌های مالی فراوانی به آنها وارد شد.

در حلب نیز درگیری‌ها میان تروریست‌ها و ارتش سوریه در منطقه «جامع الاموی» در مدینه القدیمه ادامه دارد که ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند.

عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف حلب ادامه دارد و تعدادی از پایگاه تروریست‌ها نابود شد و ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند.

نیروهای ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در منطقه «الرستن» را هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها شد.

منطقه «خالدیه» نیز امروز شاهد درگیری‌های شدیدی با ارتش سوریه بود و ارتش سوریه چند پایگاه تروریست‌ها را در این منطقه نابود کرد که ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند و تجهیزات نظامی آنها نابود شد.

تاریخ: 09 مارس 2013
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: سیاست
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت