نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » دانستنی ها » فرم و اندازه کف دست و ویژگی شخصیتی هر فرد

فرم و اندازه کف دست و ویژگی شخصیتی هر فرد

فرم و اندازه کف دست و ویژگی شخصیتی هر فرد

شکل کف دست : شکل کف دست از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا بیانگر شخصیت اصلی هر فرد میباشد و ویژگیهای شخصیتی که توسط کف دست اثبات شده اند بخشی جداناپذیر از زندگی افراد است.

شکل کف دست میتواند حتی بیانگر نوع و نحوه زندگی هر فرد نیز باشد ، کف دست هر فرد بصورت یکی از اشکال مثلثی ، مدور ، مربع ، مستطیل است ، شما نیز کف دست خود را بررسی نمائید و در ادامه توضیحات مربوط به آن را مطالعه نمائید …

کف دست مثلثی

فرم و اندازه کف دست و ویژگی شخصیتی هر فرد
اگر کف دست شما به شکل مثلث است پس شما فردی نا ارام هستید ، شما همواره دوست دارید کارهای ماجراجویانه انجام دهید مانند : صعود به کوهستان ، قایق سواری در رودخانه و …

شما دوست ندارید زیاد در خانه بمانید و مایلید تمام ناشناخته ها را کشف نمائید و همیشه پرکار و پر انرژی هستید ، شما عاشق آزادی هستید و دوست ندارید دیگران به شما امر و نهی کنند ، دوست دارید در همه کارها نفر اول باشید و دیگران همیشه نقش رهبری را به شما بدهند.

کف دست مدور و گرد

فرم و اندازه کف دست و ویژگی شخصیتی هر فرد
اگر کف دست شما گرد است یعنی شما مایلید تا دوستان زیادی داشته باشید و از حضور در جشن ها و میهمانی ها لذت میبرید ، دوست دارید همواره با افراد جدید ملاقات کنید و با آنها تبادل افکار و اندیشه داشته باشید .

شما دوست دارید به دیگران چه از نظر مالی و چه از نظر روحی کمک کنید و از توجه دیگران به خودتان بسیار خوشحال و شادمان میشوید ؛ شما همیشه روشنفکرید و دوست دارید زندگیتان را وقف یاری و کمک به دیگران نمائید اما در عین حال از انجام کارهیا یکنواخت و تکراری زود خسته میشوید.

کف دست مربع

فرم و اندازه کف دست و ویژگی شخصیتی هر فرد
اگر کف دست شما به شکل مربع میباشد پس شما فردی هستید که از بودن در هوای آزاد بسیار لذت میبرید و بیشتر وقتتان را نیز در هوای آزاد سپری میکنید ، معمولا” دارای بدنی قوی بوده و فردی پر تحرک میباشید.

برایتان اهمیتی ندارد که اطرافتان پر از دوست باشد و تنها داشتن چند دوست خوب برایتان کافی و لذت بخش است ، شما مایل نیستید تغییرات زیادی در زندگی خود ایجاد نمائید و اگر بتوانید برنامه ریزی منظمی داشته باشید میتوانید کارهای بسیاری را به انجام برسانید .
شما به احتمال بسیار زیاد فردی ماهرید که توانایی ساخت بسیاری از چیزها را دارد.

کف دست مستطیل

فرم و اندازه کف دست و ویژگی شخصیتی هر فرد
شما دارای قدرت تخیل بسیار زیادی هستید و احتمالا” خواب های بسیار زیادی تا کنون دیده اید ، شما دارای فکر پویا و خلاقی هستید و بهتر است اندیشه هایتان را هر روز بر روی کاغذ یادداشت کنید و شاید حتی بتوانید شعر یا داستان کوتاهی بنویسید.

برخورد شما با دیگران بسیار گرم و صمیمانه است و فردی بسیار حساس هستید و گاهی ممکن است در برخورد با مسائل بسیار احساساتی شوید ، شما همواره خواهان آرامش در زندگی خود هستید و از بحث و جدل به شدت بیزارید.

شما از گذراندن وقت در تنهایی بسیار لذت میبرید اما در عین حال به اطرافیان بویژه خانواده تان بسیار علاقه مندید و در کل فردی مهربان میباشید ، شما فردی هستید با روحیه ای رمانتیک و در عین حال بسیار هنرمند و خلاق میباشید .

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت