نایت ملودی » خانواده » تناسب و زیبایی » آرایش و زیبایی » چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟
گونه گذاری طبیعی و افزایش حجم لبها بدون تزریق ژل و جراحی و دستگاه با سوزن هایی ظریف در طب سوزنی: با گذشت زمان و افزایش سن، عضلات و پوست صورت به تدریج توان و قوام خود را از دست می دهند و اصطلاحا شل یا افتاده می شوند.این افتادگی عضلات علاوه بر ایجاد ظاهری نا خوشایند سبب افزایش چین و چروکهای پوست صورت نیز می گردند.

این روش درمانی طبیعی، راحت و بی خطر برای کاهش وزن و سایز اندام و ایجاد چاقی و لاغری موضعی است که به شما کمک می کند به طور طبیعی وزنتان را کاهش دهید و چربی های تجمع شده اضافی در دست و ران پا و غیره را بر طرف کنید. در روش کاهش وزن با استفاده از طب سوزنی میل شما برای غذا کاهش می یابد و به شما کمک می کند بر مقدار غذایی که می خورید کنترل داشته باشید. البته ورزش کردن و رژیم های غذایی مناسب و یا مکمل های غذایی چربی سوزی و فیبردار نیز انتخابی خوب و سالم برای کاهش وزن و تناسب اندام در کنار طب سوزنی هستند.
روش کاهش وزن به وسیله طب سوزنی و روش کت گوت برای انواع چاقی و خصوصا برای کسانی که اندامی متناسب و کشیده می خواهند و نیز باستی چربی های موضعی مثل باسن، ران پا،شکم و پهلو و سینه ها از بین برود، بسیار موثر است. راهها و روش های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد اما کاهش وزن با طب سوزنی دارای ویژگی های منحصر به فردی است. این روش بی خطر و آسان است و هیچ گونه واکنش نامساعد برای بدن به همراه ندارد. روش کاهش وزن با استفاده از طب سوزنی با دیگر روش های کاهش وزن مانند استفاده از قرص و دستگاه و… متفاوت است.
کاهش وزن با قرص معمولا برای مدت مشخصی موثر است ولی استفاده از طب سوزنی با تاثیر گذاری بر عوامل داخلی بدن موجب می شود بدن بیمار از درون عملکرد خودش را تنظیم کند و سوخت و ساز بدن برای تناسب و تعادل وزن بیشتر شود. به همین دلیل به طور کلی پس از پایان دوره درمان فرد معمولا تا مدت های زیادی چاق نخواهد شد و چربی های موضعی نافرم هم شکل نمی گیرند.
در سالهای اخیر کاهش وزن و تناسب اندام به روش طب سوزنی مورد توجه دانشمندان کشور های مختلف قرار گرفته است و به عنوان روشی سالم برای کاهش وزن و حذف چربی های موضعی با بیشترین تاثیر و خصوصا برای درمان چاقی ناشی از اختلال عملکرد غدد تیروئید و هیپوفیز و … شناخته شده است و داشتن تغذیه مناسب و یا استفاده از مکمل های غذایی برای عملکرد غدد در کنار طب سوزنی برای بعضی از افراد لازم می باشد. کاهش وزن و لاغری با استفاده از طب سوزنی به سرعت چربی اضافی را از بین می برد و با سفت کردن پوست، چروک ها و شل شدگی پوست را از بین می برد و هیچ گونه تاثیر منفی بر روی سلامتی ندارد.
زیبایی و جوانسازی پوست و حذف چروک های عمیق پیشنانی و خط خنده و دور چشم با روشهای طبیعی:همانطورکه دوره های درمانی مربوط به زیبایی و جوانسازی پوست صورت بیش از پیش به سمت استفاده از مواد غیر شیمیایی و درمانهای طب سنتی،تزریق بوتاکس و دستگاه های لیزر متمایل می‏شوند،زنان در نمایشگاهی به نام “دنیای زیبایی ژاپن” صف کشیده بودند تا طب سوزنی زیبایی صورت را امتحان کنند. آقای تاکشی کیتاگاوای متخصص طب سوزنی می گوید: فرو کردن سوزنهای نازک در صورت، قدرت طبیعی التیام بخشی پوست را تقویت و جوانسازی صورت را انجام می دهد.

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

آقای تاکشی کیتاگاوا، متخصص طب سوزنی می گوید: “طب سوزنی زیبایی یک روش پزشکی یا عمل جراحی نیست. ما در این روش از قابلیت های درمانی که ارگانهای بدن هر شخص به طور طبیعی دارد بهره می گیریم و عامل اصلی نازیبایی پوست صورت را بر طرف می کنیم و همانطوری که میل عموم مردم به درمان (زیبایی طبیعی) و بدون عارضه گرایش دارد، روش طب سوزنی به خوبی مورد قبول مردم ژاپن به خصوص خانم ها می ‏شود.
با توجه به اینکه با فروش بالغ بر ۱۵ بیلیون دلار تنها در یک سال اخیر، ژاپن بازار شماره ۲ محصولات و خدمات زیبایی و آرایشی در دنیا است. صدور مجوز طب سوزنی ۱۳۰ سال پیش در دوره امپراتوری (می جی) ژاپن آغاز شد. کیتاگاوامی می گوید: مراجعه کننده برای انجام زیبایی صورت که عمدتاً حدود ۳۰ سال سن دارند، با توجه به گرانی و ناسالم بودن لوازم آرایشی یا روش های پوست کشی یا لیفتینگ صورت، روز به روز به درمان با طب سوزنی امیدوارتر می شوند.

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

خانم ریه هایاشیدا، یک مراجعه کننده برای زیبایی با طب سوزنی می گوید: طب سوزنی زیبایی با جراحی پلاستیک خیلی فرق می کند. خطر ناکامی درمان و معیوب شدن پوست را ندارد. همچنین از توانایی ذاتی بدن انسان که هماهنگی بین عملکرد صحیح ارگانهای بدن و انرژی حیاتی می باشد برای به وجود آوردن زیبایی پوست،سفت شدن عضلات صورت و گردن، لیفتینگ،جوانسازی استفاده می کنند. به همین دلیل است که من آن را می پسندم و نتیجه ی بسیار خوبی گرفته ام. در ژاپن حدود ۴۰ هزار متخصص طب سوزنی مجوز گرفته اند و بیش از ۱۵۰ مدرسه که اغلب روی کاربردهای سنتی طب سوزنی متمرکز بودند وجود دارد ، اما هنگامی که کاربرد آن در پوست کشی و لیفتینگ و بر طرف شدن چین و چروک های پوست صورت مشاهده شد، استفاده از وسایل آرایشی و بوتاکس و تزریق ژل،جراحی و سایر روشهای عارضه دار نیز بیش از پیش کنار گذاشته شد.
موارد درمان زیبایی صورت که می توان از روش طب سوزنی و طب چینی انجام داد: لیفتینگ و برطرف کردن افتادگی پوست صورت،گونه گذاری طبیعی صورت،برطرف کردن چین و چروک صورت، بر طرف کردن خط عمیق اخم پیشانی و لبخند و خط دور لب،بزرگ کردن لب،بر طرف کردن جوش یا آکنه و جای مانده ی آن روی صورت و بدن،بر طرف کردن تیرگی و گودی و پف زیر چشم،بر طرف کرد منافذ باز پوست و خالهای سیاه زیر پوست،بر طرف کردن لک های صورت،بر طرف کردن غبغب و افتادگی پلک. تمام این نا زیبایی های پوست صورت را می توان با درمان طب سوزنی چینی و همچنین استفاده از روشهایی مکمل در طب چینی که برای کلاژن سازی و بر طرف کردن سریع نازیبایی صورت موثر خواهد بود استفاده کرد تا حداقل ۵ تا ۱۰ سال جوانتر به نظر برسید و ماندگاری بسیار خوبی هم برای فرد خواهد داشت.

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

گونه گذاری طبیعی و افزایش حجم لبها بدون تزریق ژل و جراحی و دستگاه با سوزن هایی ظریف در طب سوزنی: با گذشت زمان و افزایش سن، عضلات و پوست صورت به تدریج توان و قوام خود را از دست می دهند و اصطلاحا شل یا افتاده می شوند.این افتادگی عضلات علاوه بر ایجاد ظاهری نا خوشایند سبب افزایش چین و چروکهای پوست صورت نیز می گردند. به عنوان مثال شلی و افتادگی عضلات گونه ها باعث عمیق تر شدن چین کنار لبها ( بین کنار لب و کنار بینی ) می گردد یا شلی عضلات زیر چانه سبب ایجاد غبغب می شود و… در طب سوزنی با تحریک نقاط خاص تعریف شده طب سنتی چین در صورت و بدن به بازگشت قوام و فرم اولیه عضلات و سفت شدن آنها و در نتیجه بهبود شکل ظاهری و از بین رفتن چین های کوچکی پوستی و کاهش چین های عمیق پیشانی و خط خنده کمک بسیار خوبی می کند.

در این روش شما هیچ درد خاصی حس نمی کنید چون نقاطی که این سوزن های ظریف قرار می گیرند رگ های خونی و استخوان نیستند،در حقیقت همان مسیر کانال های انرژی بدن یا مریدین ها می باشند و نیز با فرو رفتن این سوزن ها در این نقاط بدن و صورت، مقداری ماده آندروفین توسط غدد بدن ترشح می شود و این ماده برای ضد درد بودن در مقابل ضربات و آسیب ها عمل می کند و هیچ آسیب خاصی این سوزن ها برای شما نخواهد داشت به جز زیبایی باور نکردنی و درمان.

فرم لب و گونه ها نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند و امروزه افراد می توانند با آسودگی خاطر از طریق سوزنهایی بسیار ظریف طب سوزنی جهت برجسته کردن گونه یا به اصطلاح کاشت گونه و زیبایی و فرم دهی لب ها استفاده کنند. در طب غربی برای افزایش حجم و فرم دهی لب ها و گونه ها از تزریق ژل و دستگاه پروتز استفاده می کنند.همچنین از کرمها یا ژل های موضعی برای این نوع زیبایی استفاده می شود. در طب سوزنی می توان با قرار دادن سوزن در نقاطی از گونه و لب بدون تزریق هیچ گونه ژل یا ماده ای ، گونه و لبهایی برجسته داشته باشید و هیچ عارضه ای برای شما در بر نخواهد داشت.
آیا راه حل مناسب و بی خطری برای بزرگ کردن سینه وجود دارد؟ اکثر مردم خواهان کشف این معما هستند. آنها حقیقتا به این عضو برای سلامت و زیبایی بیشتر اهمیت می دهد. آیا وقت آن نیست که شما خودتان آنرا تجربه کنید؟ حال پاسخ چیست وشما چگونه می توانید این ماده نامرئی را به دست آورید؟طب سوزنی می تواند یک تکنیک قدرتمند برای شما در افزایش نشاط درونی و حتی اندازه سینه باشد.مهم ترین مزیتی که طب سوزنی دارد نداشتن هیچ گونه عوارض جانبی است.

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

آقای زاک بر این باور است که تئوری طب چینی در طب سوزنی ابتدا غدد درون ریز را تحریک می کند و آزاد سازی هورمون های غده هیپوفیز، افزایش فعالیت های تخمدان، تحریک پذیری سلول های سینه که منجر به بزرگ شدن سینه می شوند را موجب می شود. در حالی که مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و تغییر سایز و سفت شدن سینه ها از طریق مواد مغذی گیاهی لازم و مواد غذایی باید مصرف شود. در حدود ۳۰ سال است که طب سوزنی در چین و کشورهای آسیایی در خصوص سینه های کوچک و آویزان و برای افرادی که از کرم های موضعی برای تغییر سایز سینه هایشان استفاده می کنند به کار برده می شود.

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

این طب در ابتدا تنها برای افراد مشهور استفاده می شد اما بدلیل نداشتن عوارض جانبی و طبیعی بودنش هم اکنون نزد تمام قشرهای خانم ها محبوب شده است. چگونکی عملکرد طب سوزنی برای فرم دادن سینه ها: بر اساس طب چینی، سالم و بدون مشکل بودن فرم و ظاهر سینه ها به طور عمده از دیدگاه فیزیولوزیکی به عملکرد طبیعی کلیه ها، طحال و کبد با هورمون های جنسی، تغذیه مورد نیاز و ذهن بستگی دارد.
دلیل کوچکی، آویزان بودن و فرو رفتگی نوک سینه را می توان اختلال یا ناهماهنگی این اندامها دانست. سایر ارگان ها از جمله قلب و ریه ها نیز می توانند سینه ها را به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین رسیدن به زیبایی و بزرگی سینه ها به وسیله طب سوزنی تنها یک مسئله بی اهمیت نیست.ابتدا به مشکلات و عوامل درونی او می پردازیم و سپس بر این اساس درمان را آغاز می کنیم.

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چه افرادی برای بزرگ کردن سینه به طب سوزنی نیاز دارند؟ بر خلاف جراحی ایمپلنت سینه ها ، که ممکن است باعث عوارضی چون عفونت، خونریزی، واکنش سیستم ایمنی بدن، خوب نشدن جای زخمها، پس زدن مواد ایمپلنت توسط بدن، کوچک شدن یا پارگی آنها، جایگزینی و برداشتن آنها شود، طب سوزنی بدون درد و جای زخم و به شکلی کاملا طبیعی اندازه ی سینه ها را بزرگ می کند.
داوطلبین زیبا سازی سینه به وسیله طب سوزنی عمدتا خانم های بین شانزده تا پنجاه و پنج سال هستند که می خواهند از یک روش غیر از جراحی برای بهبود و زیباسازی شکل سینه هایشان استفاده کنند. این افراد اکثرا دارای مشکلات زیر هستند: کوچکی سینه ها – نابرابری سینه ها – افتادگی سینه ها – فرو رفتگی نوک سینه حتی خانمهایی که سینه هایی نسبتا طبیعی دارند نیز ممکن است برای حفظ حالت سینه ها یا جلوگیری از افتادگی زودرس سینه ها این درمان را آغاز کنند.درمان با طب سوزنی به بیماران مبتلا به سرطان سینه، اختلالات انعقاد خون و بیماری ضعف سیستم ایمنی بدن توصیه نمی شود.

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

رفع چاقی های موضعی بعد از زایمان و عدم تجمع زیاد چربی در باسن،شکم،ران پا: طب سوزنی و طب سوجوک در تنظیم اختلال عملکرد غدد بسیار موثر است.احتمال اختلال عملکرد غدد به خصوص کم کاری و اختلال در عملکرد غده تیروئید در افراد چاق بیشتر از دیگران است. به طور مثال زنان پس از زایمان چاق می شوند و این نه تنها به دلیل خوردن زیاد غذا، بلکه به این دلیل است که زایمان باعث اختلال در عملکرد غدد و موجب چاقی می گردد.اختلال عملکرد غدد همچین باعث افزایش وزن می گردد.

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

از مزایای استفاده از روش کاهش وزن از طریق طب سوزنی و طب سوجوک، تنظیم دو دستگاه هیپوتالاموس،هیپوفیز،قشر غدد فوق کلیوی و دستگاه سمپتایک بخش مرکزی غدد فوق کلیوی که مسئول تنظیم اختلال عملکرد غدد و افزایش متابولیسم و سوخت و ساز را به عهده دارد، می باشد.درمان چاقی پس از زایمان، چاقی ناحیه شکم و افتادگی پوست پس از زایمان را نیز کاهش می دهد.

درمان بیماریهای زنان و زایمان با طب سوزنی:
در سراسر دنیا از طب سوزنی به عنوان روشی کم‌خطر در درمان بیماری‌های مزمن استفاده می‌شود. بیماری‌های زنان از جمله موضوعاتی است که همواره مورد توجه متخصصان طب سوزنی قرار می‌گیرد.

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

بـیماری های زنان مانند نازایی، درد های قــاعــدگــی، پـریـودهـای نـامـنـظـم، بـیـمـاری هـای تخمدان، پرولاپس رحم، پریودهای دردناک.
گروه درمان که طب سوزنی به صورت کامل روی آنها انجام می‌شد. اینکار روی نقاط قدیمی و سنتی که بر روی پاها، شکم و نقطه‌ای روی مچ‌ پا انجام گرفت.

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

چگونه زیبایی خود را به روش طبیعی بیشتر کنیم ؟

مطالعه درمان PCO (تخمدانهای پر کیست) با استفاده از سوجوک تراپی و طب سوزنی :
بسیاری از خانم ها از انواع داروهای کلاسیک و متداول برای درمان تخمدانهای پر کیست استفاده کرده اند در حالیکه در این درمان ها معمولا عوارض جانبی زیادی پس از درمان بروز می کند . بهمین دلیل تعدادی از خانم ها به طب جایگزین روی آورده اند.
مهم ترین بهره طب سوجوک در درمان تخمدان پلی کیستیک تنظیم دوره پریود است . همچنین نشان داده شده که در کاهش وزن ، کاهش سر درد و اصلاح خلقیات (مود) نیز کمک می نماید .

تاریخ: 19 می 2015
نویسنده: رضا ایرانی
برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت