در این مطلب نحوه سِت کردن کفش و لباس را با ۴ نوع شلوار جین برایتان نوشته ایم که برای روزهای گرم تابستان بسیار شیک و خنک هستند.
سِت اول
پیراهن خنک سفید که فرم لخت دارد و آستین نیز ندارد را با شلوار جین آبی روشن جفت کنید. اگر شلوار برش های نخ‌ریش شده داشته باشد نمای بهتری با بلوز سفید ایجاد می کند زیرا نخ های شلوار سفید هستند و با لباس تناسب بیشتر پیدا خواهد کرد. برای این بلوز و شلوار می توانید کفش چرمی مشکی انتخاب کنید. کفش پاشنه‌دار و بندی. پایین شلوار را نیز تا بزنید و برگردانید تا یک تیپ اسپرت و زیبا پیدا کنید.

  4 سِت تابستانه با شلوار جین

 

سِت دوم
شلوار جین ساده و روشن را می توانید با بلوزی مشکی و نارنجی جفت کنید. لباسی که یقه گرد و پوشیده دارد اما آستین ندارد. برای همخوانی بیشتر، صندل های بندی و پاشنه بلندی را انتخاب کنید که با رنگ نارنجی لباس جفت هستند. به این ترتیب، یک ردیف از رنگ نارنجی را در بالا و یک نارنجی زیبا نیز در پایین تیپ شما به چشم می خورد که همخوانی آنها باعث زیبایی تیپتان خواهد شد.

 

4 سِت تابستانه با شلوار جین

سِت سوم
شلوار جین روشن که سنگ‌شورهای زیبایی را در قسمت فاق خود دارد، انتخاب کنید. پایین شلوار را به هر اندازه که دوست دارید تا بزنید و به رو برگردانید. می توانید همچون عکس یک تای ۱۰ سانتی متری داشته باشید. یا می توانید تای شلوار را چند بار تکرار کنید که باریک اما بالا باشد. یک بلوز با آستین خفاشی به رگ گل‌بهی، کرم یا صورتی بسیار کم‌رنگ برای این مدل شلوار بسیار مناسب است. صندل های پاشنه دار چرمی و مشکی را برای این ترکیب انتخاب کنید. ترجیحا، کفشی که انتخاب می کنید، لژ رنگی داشته باشد تا با بلوز همخوانی بیشتری ایجاد کند.

4 سِت تابستانه با شلوار جین

سِت چهارم
این ست بسیار اسپرت و دوست داشتنی است. یک تاپ مشکی با راه‌راه‌های سفید که یقه گرد و ساده دارد را می توانید با یک شلوار جین سفید و ساده جفت کنید. یک تیپ کاملا ساده اما بسیار شیک و زیبا. برای چنین ترکیبی بهتر است کفش تخت انتخاب کنید. مثلا یک صندل بندی و زیبا که سفید و مشکی است بهترین گزینه برای انتخاب است.

4 سِت تابستانه با شلوار جین

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت