نایت ملودی » ورزش » توپ و تور » شوخی فیزیکی عابدزاده با علی دایی

شوخی فیزیکی عابدزاده با علی دایی

شوخی فیزیکی عابدزاده با علی دایی

احمدرضا عابدزاده به مناسبت روز پدر در کنار چهره هایی چون علی دایی به فرهنگسرای بهمن رفت. پیش از حضور در مراسم، وقتی عابدزاده دایی را دید با شکل بدی از وی نیشگون گرفت که دایی حتی مجبور شد کمرش را از درد خم کند.
عابدزاده درباره این اتفاق و شوخی اش با دایی گفت: «اتفاق خاصی نبود که این همه نوشته اید. چیزی نبود. یک شوخی کوچولو با علی دایی کردم.»
او در این باره توضیح داد: «همانطور که گفتم چیزی نبود. علی یک مقدار دیر کرد و من هم با او شوخی کردم، همین. چیز خاصی نبود.»
عابدزاده در پاسخ به این سوال که ظاهرا شوخی نیشگون وار شما خیلی درد دارد، گفت: «نکند شما هم می خواهید امتحان کنید (خنده). شوخی کردم.»
عقاب آسیا درباره شرایط این روزهای پرسپولیس هم گفت: «والا چه بگویم؟ دیگر مردم خودشان همه چیز را دیدند. متاسفانه پرسپولیس خیلی بد نتیجه گرفت. خدا را شکر که سقوط نکرد و در لیگ برتر ماند. من فکر کنم تغییرات زیادی که باشگاه داشته، به پرسپولیس ضربه زده است. باید یک ثباتی در باشگاه به وجود بیاید تا تیم درست شود.»
عابدزاده درباره فصل آینده این تیم توضیح داد: «امیدوارم که باشگاه یک سر و سامانی بگیرد و بازیکنان خوبی جذب تیم شوند. همین الان زمانی است که تیم باید بازیکن بگیرد و برنامه ریزی کند ولی حالا می بینید که تیم درگیر خصوصی شدن است. معلوم نیست آخرش به چه کسی واگذار می شود. اگر قرار است واقعا خصوصی شود هر چه زودتر کارها را کنند تا تیم از بلاتکلیفی در بیاید. اگر هم قرار نیست، تیم را از بلاتکلیفی در بیاورند. پرسپولیس این همه هوادار دارد به خاطر دل این هواداران هم شده، تیم باید خوب بسته شود و نتیجه بگیرد.»

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت