نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » حواشی فوتبال ایران » آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی پس از برف تهران

برف در ورزشگاه آزادی

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: تماشاگران برای تماشای بازی استقلال و تراکتورسازی فردا از ساعت ۱۲ به بعد به مجموعه مراجعه کنند.

توفیق کابلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال اظهار کرد: با توجه به بارش برف سنگین از روز گذشته در مجموعه آزادی از تماشاگران عزیز دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی خواهش می‌کنیم که به ما فرصت دهند تا شرایط را برای برگزاری بازی مهیا کنیم.

اگر بارش برف تا بعد از ظهر قطع شود، بلافاصله ما با حداکثر قوا کار آماده سازی و جمع کردن برف را از روی سکوها و زمین چمن ۱۰۰ هزار نفری آزادی آغاز خواهیم کرد و سعی می‌کنیم تا فردا ظهر شرایط را مهیا کنیم. به همین دلیل از عزیزان می‌خواهیم که بعد از ساعت ۱۲ برای تماشای این دیدار به ورزشگاه مراجعه کنند.

وی افزود: البته مسئولان فدراسیون فوتبال و ناظر داوری وضعیت زمین چمن استادیوم را بررسی خواهند کرد. اگر بازی قابل انجام بود، آمادگی داریم که شرایط را مهیا کنیم و در صورتی که آنها صلاح نداند باز هم شرایطش را داریم که در روز بعد میزبان مسابقه باشیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به حضور تماشاگران شهرستانی در این دیدار، ادامه داد: با توجه به شرایط جوی موجود از تماشاگران شهرستانی تقاضا داریم که ابتدا پیگیر زمان بازی باشند تا چنانچه زمان بازی تغییر کرد به زحمت نیفتند و به تهران نیایند و اگر شرایط بازی تغییری نکرد، زمانی به تهران سفر کنند که حدود ساعت ۱۲ به استادیوم برسند تا خدای نکرده اذیت نشوند.

کابلی همچنین با اشاره به نشست روز سه‌شنبه شورای تامین درباره مصوبات این جلسه به ایسنا گفت: ما در این نشست درباره استفاده از ورزشگاه تختی در سال آینده صحبت کردیم. با پیگیری مستمر رییس سازمان لیگ و درخواست مجموعه ورزشی آزادی قرار شد سال آینده بازی‌های لیگ تنها در ورزشگاه آزادی برگزار نشود و بخشی از آن در استادیوم تختی انجام شود تا کمک بیشتری به حفظ و نگه داری مجموعه آزادی شود.

وی افزود: با توجه به نظر کارشناسی و مهندسی کشاورزی باید در چمن آزادی بعد از هر بازی ۷۲ ساعت وقفه وجود داشته باشد. ورزشگاه تختی هم به تایید AFC رسیده و هم این که بعد از استادیوم آزادی یکی از بهترین ورزشگاه‌ها برای میزبانی رقابت‌های فوتبال است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت