مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سلامت » تغذیه » خواص مواد » گریپ فروت را بشناسید !

گریپ فروت

خوردن میوه های مقوی از جمله مرکبات همیشه توسط پزشکان توصیه می شود و باید روزانه از آن استفاده کنیم. این درحالی است که بسیاری از ما تنها پرتقال و یا نارنگی را از جمله مرکبات می دانیم و میوه دیگری را استفاده نمی کنیم. گریپ فروت میوه ای بسیار خوشمزه و البته مقوی است که بسیار مظلوم واقع شده است و کمتر می بینیم که کسی با یک کیسه گریپ فروت از مغازه ای خارج شود.

گریپ فروت
** ضد اشتها: یکی از بهترین مواد غذایی برای افرادی که میخواهند لاغر کنند چرا که بسیاری از دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که یک تکه کوچک از گریپ فروت نیز می تواند اشتها را تا حد زیادی کاهش دهد و حس گرسنگی شما را نیز از بین می برد. فیبر بالایی که در این میوه وجود دارد این کار را به خوبی انجام می دهد.

گریپ فروت
** تب: پالپ و یا آب این میوه می تواند بهترین درمان برای افرادی باشد که دچار تب های شدید شده اند. محققان به این نتیجه رسیده اند که خوردن گریپ فروت خیلی سریع تر از تب برهای شیمیایی می تواند کارساز باشد.

** خستگی: گریپ فروت حاوی موادی است که بسیاری از دردهای بدن را از بین می برد. بسیاری از افرادی که از کار روزانه خسته به خانه بر می گردند اگر گریپ فروت مصرف کنند بسیار با نشاط می شوند. بسیاری پیشنهاد می کنند برای رفع خستگی بهتر است از آب گریپ فروت به همراه آب لیمو استفاده کنید.

گریپ فروت
** مالاریا: گریپ فروت حاوی ماده ای به نام “quinine” است که از جمله مواد معدنی با ارزش غذایی بسیار بالا شناخته می شود. این ماده معدنی به عنوان یکی از بهترین عناصر برای درمان مالاریا شناخته می شود. تنها کافی است یک چهارم این میوه را بجوشانید و پالپ های آن را بخورید تا به این ماده معدنی برسید.

گریپ فروت
** بی خوابی: گریپ فروت بهترین میوه برای افرادی است که می خواهند خواب راحتی داشته باشند. یک لیوان آب این میوه را بنوشید و به راحتی در خوابی بی دغدغه فرو بروید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت