نایت ملودی » سرگرمی » طنز سوهان یا کیک زرد؟

comic-filing-or-yellow-cake

طنز جالب سوهان یا کیک زرد؟

سرویس کنجکاو هوش خراش به سراغ اخبار مختلف رفته و آنها را از زوایای مختلف به چالش کشیده است.

خبر: «کهنسال‌ترین ایر باس جهان در خدمت هواپیمایی ماهان است!»

خبرنگار هوش خراش در تحلیل سطحی به این نتیجه رسیده است که با توجه به اتفاقات چند سال اخیر سیستم‌های هواپیمایی جهان، امن‌ترین و بی‌خطرترین سیستم‌های هواپیمایی متعلق به ایران است. اینکه فلان هواپیما پیر است و در تحریم قطعاتش نو نشده است و… همه و همه بهانه ای است در دست دولت‌های استعماری! توجه کنید مثلا هواپیمای مالزی که پارسال گم شد و هنوز پیدا نشده نه تحریم بود و نه کهنه! موتور هواپیما آتش بگیرد بهتر است یا اینکه هواپیما گم شود و دیگر پیدا نشود؟

خبر: «پزشکان به طور گسترده اعتراض خود را از سریال در حاشیه اعلام کردند!»

پیشنهاد هوش خراش این است که ازاین به بعد سریال های صدا و سیما همه عروسکی شود! دیگر نه به کسی بر می‌خورد و نه قشری اعتراض می‌کنند، راحت! اعتراض از مصادیق استعماری کشورهای غربی ست که باید در همان کشورها بماند و موجب نابودی شان شود، چه کاری است که پدیده‌ای غربی تا این میزان در کشورمان رسوخ کند و پایه‌های فرهنگی‌مان را متزلزل سازد! فرهنگ ما فرهنگ آشتی و مودت و محبت و از این حرفاست.

خبر: «محمد غرضی در آخرین اظهار نظرش گفته است که تفکر «جبهه پایداری» در جامعه ایران بردی ندارد.»

به گزارش سرویس تحلیلی مشتق و انتگرال هوش خراش این خبر می‌تواند از جهات مختلف مورد بررسی قرار گیرد. در ریاضیات و در مبحث توابع، به متغیرهایی که می‌توان به یک تابع وارد کرد، دامنه و به خروجی‌های ممکن آن برد گفته می‌شود. اینکه جبهه پایداری برد ندارد امکان پذیر است، ولی قطعا دامنه خوبی دارد! اینکه به چه شکلی این دامنه گسترده می‌شود و چه متغیرهایی می‌توانند در دامنه تابع پایداری قرار بگیرند، موضوعی است که جای بررسی دارد. البته عده‌ای هم معتقدند که جریان پایداری دامنه ندارد و فقط برد دارد!

خبر: « یکی از منتقدان در انتقاد از بیانیه «لوزان» پیشنهادکرده که نام تاسیسات اتمی «فردو» به «سوهان فردو و پسران» تغییر کند.»

بعد از نشر این خبر مالک سوهان حاج حسین و پسران در نامه‌ای به هوش خراش مراتب اعتراض خود را ابراز داشت و این‌چنین گفت: «بعد از حضور موفق پشمک حاج عبدا… تصمیم گرفته بودیم که ما نیز سوهان خود را بین‌المللی کنیم، ولی با توجه به اظهار نظر عجیب نماینده مجلس و سیاسی و امنیتی کردن سوهان، دیگر امیدی به این موضوع نیست!» همچنین در پی این اظهار نظر گروه ویژه‌ای متشکل از کارشناسان هسته‌ای در آمریکا مشغول بررسی این موضوع هستند که آیا سوهان نیز مانند کیک زرد، پدیده‌ای هسته‌ای و امنیتی‌است یا خیر!

خبر: «معاون سازماندهی امور ورزش و جوانان گفت همه اقدامات لازم برای آغاز به کار رسمی سایت همسر گزینی انجام شده است و حداکثر تا اواسط اردیبهشت‌ماه از آن رونمایی می‌شود.»

در همین راستا خبرنگار هوش خراش به سراغ ایشان رفت و پرسید: «آیا شما حاضرید برای پسر و یا دخترتان از همین سایت همسر بیابید؟» که در جواب این سوال خبرنگار هوش خراش توانست ۹ ماه طول درمان بگیرد و ۲۰ میلیونی از دیه کاسب شد!‌

لطفا در نظرهای خود الفاظ زشت به‌کار نبرده، و از توهین به افراد حقیقی و حقوقی به هر نحوی بپرهیزید . در صورت عدم رعایت، نظر درج شده منتشر نخواهد شد.

ایران ناز

تاریخ: 13 آوریل 2015
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: سرگرمی , طنز , طنز و خنده
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت