نایت ملودی » خانواده » تناسب و زیبایی » آرایش و زیبایی » آرایش چشم و ابرو » بایدها و نباید های اکستنشن مژه

بایدها و نباید های اکستنشن مژه

بایدها و نباید های اکستنشن مژه
اگر تا به حال اکستنشن مژه را امتحان نکرده اید وقت آن فرا رسیده که آن را امتحان کنید و در کمترین زمان ممکن جذابیت چهره ی خود را دو چندان کنید. با داشتن اکستنشن مژه شما نیازی به ریمل ندارید و هر صبح با زدن یک برق لب آماده ی خارج شدن از خانه خواهید بود.
اکستنشن مژه می تواند در کمترین زمان چشمان شما را زیباتر، درشت تر و جذاب تر نشان دهد. اما برای داشتن تجربه ای موفق رعایت این نکات ضروری است.
تحقیق کنید
برای گذاشتن اکستنشن مژه به سراغ یک سالن معتبر بروید. اطمینان حاصل کنید که افراد آموزش دیده هستند و از مژه های با کیفیت بالا و چسب های استاندارد استفاده می کنند.
از ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت بعد از گذاشتن مژه از آب پرهیز کنید
تا ۴۸ ساعت از رفتن به سونا بپرهیزید. از ورزش کردن و عرق کردن بپرهیزید . چسب مخصوص مژه بر اثر تماس با آب دوباره فعال می شود و مژه ها به هم می چسبند
بیش از اندازه به مژه های خود دست نزنید
کشیدن و دست زدن یا شانه کردن بیش از اندازه مژه ها موجب آسیب خوردن به مژه های طبیعی خودتان می شود. هر گاه از اکستنشن ها خسته شدید به سالن مراجعه کنید تا یک فرد آموزش دیده اکستنشن ها را از روی مژه ها بردارد تا آسیبی به مژه های خودتان نرسد.
مژه ها را به حالت دلخواهتان در آورید
بزرگترین حسن اکستنشن مژه این است که به هر فرمی در خواهد آمد.اگر مهمانی در پیش دارید از آرایشگر خود بخواهید مژه های بلندتر و حالت دار تری برایتان بگذارد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت