مراقبت های سی سالگی

مراقبت های سی سالگی

مراقبت های سی سالگی
آیا سی و چند ساله هستید؟ این بسیار عالی است. شما جوان هستید زیبا و پر انرژی. اگر چه ممکن است از تغییرات پوستتان چندان خوشحال نباشید. در این سن پوست با سرعت کمتری نسبت به قبل خود را بازسازی می کند.سرعت کلاژن سازی پایین می آید.
پوستتان کدر شده، آثار خستگی در زیر چشمهایتان نمایان شده و چروک هایی ظریف نمایان شده. مرطوب کردن پوست دیگر کافی نیست اما کار چندان مشکل نیست.شما باید هر روز ۱۵ دقیقه صبح و ۱۵ دقیقه شب به پوست خود توجه کنید و نکات زیر را رعایت کنید.
۱٫ اگر می خواهید صبح صورت ورم کرده نداشته باشید هر شب دو ساعت قبل از خواب از نوشیدن مایعات خودداری کنید تا مایعات فرصت کافی برای خروج از بدن را داشته باشد.
۲٫ سرم پوست بخرید. سرمی بخرید که آنتی اکسیدان داشته باشد و هر روز صبح و شب قبل از کرم زدن به پوست خود سرم بزنید.
۳٫ اولین جایی که چروک پدیدار می شود زیر و اطراف چشمهاست. پوست دور چشم بسیار حساس است و نمی توان کرم پوست را برای این ناحیه استفاده کرد. کرم دور چشم مناسب خریداری کنید.
۴٫ تمام کرم های صورت شما باید ضد آفتاب داشته باشد. هر روز ضد آفتاب بزنید و در صورت نیاز در طول روز ضد آفتاب را تجدید کنید. دستها را فراموش نکنید و با ضد آفتاب بپوشانید.
۵٫ از کرم و لوسیون مرطوب کننده برای بدن و صورت استفاده کنید. کرمی را انتخاب کنید که آنتی اکسیدان داشته باشد و کلاژن سازی را در پوستتان بالا ببرد.
۶٫ یک یا دو بار در هفته با استفاده از اسکراب از پوست خود لایه برداری کنید. در صورت نداشتن اسکراب از سفید آب استفاده نمایید.
۷٫ حداقل یک بار در ماه ازخدمات فیشال در یک سالن معتبر استفاده کنید.
۸٫ یک یا دوبار در هفته ماسک مرطوب کننده استفاده کنید. می توانید از داروخانه ماسک خریداری کنید یا از نسخه های خانگی استفاده کنید یا به یک سالن زیبایی معتبر مراجعه کنید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت