نایت ملودی » ورزش » عکس و بیوگرافی ورزشکاران » لباس عجیب کریستین رونالدو سوژه ی جدید رسانه‌ها

رسانه‌های انگلیسی لباس‌های کریستیانو رونالدو را هنگام ورود به فرودگاه شهر منچستر به باد تمسخر گرفتند و او را “بچه مدرسه‌ای” خواندند.

کریستین رونالدو

دو تیم رئال‌مادرید و منچستریونایتد در حساس‌ترین بازی دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. بازیکنان رئال‌مادرید یکشنبه وارد فرودگاه منچستر شدند. کسی که همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرد، کریستیانو رونالدو با سبک عجیب لباس پوشیدنش بود.

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید با لباسی که او را شبیه “بچه‌های مدرسه‌ای” کرده بود، وارد فرودگاه منچستر شد که این کار تمسخر و طعنه رسانه‌های انگلیسی را به دنبال داشت. رونالدو که پیش از این با پیراهن شیاطین سرخ درخشیده است، با جورابی بلند و سفید رنگ، کفشی سفید، شورتی کوتاه و کوله‌ای سیاه که بر پشت آویزان کرده بود وارد فرودگاه شد. روزنامه‌ “سان” نحوه لباس پوشیدن ستاره رئال را به تمسخر گرفت و نوشت: “رونالدو شبیه بچه مدرسه‌ای‌ها شده بود و تنها یک مداد کم داشت. گویا هوای سرد منچستر را فراموش کرده بود. بر کسی پوشیده نیست که رونالدو بازیکن بزرگی است اما این دلیل نمی‌شود که با این لباس‌ها آن هم در چنین هوایی وارد منچستر شود.”

کریستین رونالدو

رونالدو در دیدار رفت دو تیم که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد، نمایش خوبی داشت و گل تساوی تیمش را به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه‌ تیم سابقش کرد.

نظرات
15 مارس 2013 :: ساعت 17:02
فرنوش

به رسانه ها چه ربطی داره هرکی هر جور دلش بخواد لباس می پوشه

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت