نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » تکنولوژی » معرفی لپ‌تاپ G501 ایسوس مخصوص بازی

hhc2079

ایسوس  از یک لپ‌تاپ جدید مخصوص گیمرها رونمایی کرد.
لپ‌تاپ جدید ایسوس که با نام G501 شناخته می‌شود، دارای بدنه‌ای باریک و تجهیزات داخلی پیشرفته از جمله پردازشگر گرافیکی GTX960M GPU ساخت انویدیا می‌باشد. این پردازنده گرافیک با نیتی خاص برای نوت‌بوک‌های مخصوص بازی طراحی شده و در ساخت آن توجه ویژه‌ای بر قابلیت حمل شده، با طیف وسیعی از فنّاوری‌های انویدیا سازگاری دارد.
جدیدترین لپ‌تاپ مخصوص بازی ایسوس، دارای ۲.۰۵ کیلوگرم وزن و ۲۰.۶ میلی‌متر ضخامت دارد که کمی ضخیم‌تر از مدل GX500 به نظر می‌رسد. این محصول به کارت گرافیک جدید انویدیا، GeForce GTX 960M مجهز است که دارای چهار گیگابایت حافظه رم داخلی از نوع GDDR5 می‌باشد. پردازنده به کار گرفته در این دستگاه  قرار است از DirectX 12 پشتیبانی کند و با سرویس ShadowPlay سازگاری داشته باشد؛ از دیگر قابلیت‌ها این پردازنده می‌توان به ویژگی ذخیره‌ی انرژی BatteryBoost اشاره کرد.

 

  hhc2078

 

علاوه بر موارد مذکور، لپ‌تاپ مخصوص بازی G501 ایسوس دارای صفحه‌نمایش مات غیر لمسی ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، پردازنده‌ی i7-4720HQ اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی از نوع SSD می‌باشد. در کنار دستگاه نیز ۳ درگاه‌های خروجی و ورودی یو‌اس‌بی ۳، HDMI و کارت‌خوان تعبیه گردیده است.

تاریخ: 16 مارس 2015
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت