نایت ملودی » افسانه خورشید و ماه » سریال افسانه خورشید ماه
سریال افسانه خورشید ماه

برای مشاهده عکس در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

سریال افسانه خورشید و ماه مجموعه تلویزیونی ۲۰ قسمتی محصول سال ۲۰۱۲ کشور کره جنوبی است. با بازی کیم سو هیون , هان گا این، جونگ ایل وو و کیم مین سئو از چهارم ژانویه تا ۱۵ مارس ۲۰۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه‌ها از شبکه‌ام بی سی کره پخش شده است. این مجموعه برنده جایزه بهترین درام و بهترین بازیگر نقش اول مرد (کیم سو هیون) در رده‌های تلویزیونی در چهل وهشتمین جایزه هنری پاکسانگ شد، و جوایز متعدد در سال ۲۰۱۲ از جمله در جوایز مجموعه‌های تلویزیونی ام بی سی، برنده بهترین درام سال شدو بزودی از ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ از شبکه۳ ایران پخش خواهد شد.

داستان سریال افسانه خورشید و ماه

این سریال کره‌ای داستان یک پادشاه و خانواده‌اش را دربرمی‌گیرد که برای حفظ امپراتوری تلاش می‌کنند و مضمون آن هم به احقاق حق و عدم تغییر سرنوشت ازلی انسان‌ها برمی‌گردد.این سریال به کارگردانی کیم دو هون و لی سونگ جونس ساخته می‌شود و بازیگرانی چون کیم سو هوآن، هان گا این، جونگ وو، کیم مین سئو و کیم یو جونگ در آن نقش آفرینی می‌کنند. امپراتور پدر می‌خواهد برای لی هون ولیعهد خود همسر انتخاب کند. او با ۲ گزینه مصاحبه می‌کند؛ ولیعهد لی هون، عاشق دختری به نام یئون وو می‌شود که دوست خواهرش، شاهزاده است. وی از پدرش می‌خواهد که آنها را به ازدواج هم در اورد. یئون وو که دختری اشرافی زاده هست همسر ولیعهد می‌شود و همه از هوش و درایت او تعجب می‌کنند. ملکه مادر و دیگر وزیرها که از انتخاب او برای همسری ولیعهد ناراضی هستند برای او تله‌ای می‌گذارند که وول محکوم به مرگ می‌شود.

سریال افسانه خورشید ماه

برای مشاهده عکس در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه

  • کیم سو هیون در نقش شاهزاده لی هون
  • یئو جین سو در نقش ۱۵ سالگی شاهزاده لی هون
  • هان گا این در نقش وول
  • کیم یو جونگ در نقش ۱۳ سالگی وول
  • جونگ ایل وو در نقش شاهزاده یانگ میونگ
  • لی مین هو در نقش جوانی شاهزاده یانگ میونگ
  • کیم مین سئو در نقش یون بو کیونگ
  • کیم سهیون در نقش جوانی یون بو کیونگ

پخش سریال در ایران

این سریال توسط شبکه سه خریداری و دوبله شده است و در بهمن سال ۱۳۹۳ پخش سریال از این شبکه آغاز می‌شود.

پخش بین المللی سریال

در ماه مارس ۲۰۱۲، حق پخش درام به هشت کشور آسیایی، از جمله ژاپن، تایلند، هنگ کنگ، سنگاپور، تایوان، مالزی، اندونزی و فیلیپین فروخته شد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت