نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » سینما و تلویزیون » جشنواره ها » هشتمین روز از جشنواره فجر سی و سه; نمایش آثار شش فیلمساز

جشنواره فیلم فجر

به گزارش نایت ملودی جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های طعم شیرین خیال، سفر به آمادای، در دنیای تو ساعت چند است؟، نزدیک‌تر، روز مبادا، دریا،ماهی و پرنده، در هشتمین روز از نمایش در بخش‌های سودای سیمرغ، نگاه نو، مستند و هنر وتجربه به نمایش در می‌آیند.

“طعم شیرین خیال”
کمال تبریزی که سال گذشته فیلم طبقه حساس را در جشنواره داشت، امسال با طعم شیرین خیال مهمان جشنواره سی و سوم شده است. طعم شیرین خیال داستان، شیرین است که ماجرای آشنایی خود و خانواده‌اش با کسی که قرار است به خواستگاری او بیاید را روایت می‌کند.
در این فیلم شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی، عیسی یوسفی پور، پریوش نظریه، مهدی بجستانی و آسیه سلطانی نژاد به ایفای نقش می‌پردازند.

طعم شیرین خیال

طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزیطعم شیرین خیال

طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی Untitled-14

“سفر به امادای”
فرشاد افشین پور این فیلم مستند راکارگردانی کرده است و موضوع آن بررسی سیمای طبیعی و گونه‌های کم نظیر جانوری استان همدان است.

سفر به آمادای سفر به آمادای

سفر به آمادای  سفر به آمادای

سفر به آمادای سفر به آمادای

“در دنیای تو ساعت چند است؟”
صفی یزدانیان این فیلم را کارگردانی و علی مصفا آن را تهیه کرده است. درخلاصه داستان آن آمده است گلی بعد از بیست سال زندگی در فرانسه یک باره تصمیم می‌گیرد به ایران و به زادگاهش، شهر رشت سفر کند. فرهاد در رشت به استقبالش می‌رود و می‌گوید که آشنای قدیمی اوست، اما گلی اصلا او را به یاد نمی‌اورد.
لیلا حاتمی، علی مصفا، زهراحاتمی، ابراهیم ضمیر، پیام یزدانی، کریستف رضاعی و زینب شعبانی بازیگران این فیلم هستند.

در دنیای تو ساعت چند است؟

در دنیای تو ساعت چند است؟

در دنیای تو ساعت چند است؟ در دنیای تو ساعت چند است؟

در دنیای تو ساعت چند است؟ در دنیای تو ساعت چند است؟

“نزدیک تر”
مصطفی احمدی کارگردان این فیلم است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است یک خانواده دوباره بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شوند.
در این فیلم صابر ابر، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر، نازنین فراهانی، شیرین یزدان بخش، محمد بحرانی، فراز مدیری و ستاره اسکندری در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

نزدیکتر

نزدیک تر نزدیکتر

نزدیک تر نزدیکتر

“روز مبادا”
این فیلم را فائزه عزیزخانی کارگردانی کرده است. در داستان این فیلم امده: مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته… اما اهل خانه او را باور نمی‌کنند.
ولی الله عزیزخانی، شیرین آقارضا کاشی، وحید عزیزخانی، مجید عزیزخانی، سمیرا مدنی، فرزانه گرایلی، شانی عزیزخانی، حسین کاکاوند، اعظم دهقان منشادی و هدیه تهرانی بازیگران این فیلم هستند.

روز مبادا

روز مبادا

روز مبادا

روز مبادا

روز مبادا

“دریا،ماهی و پرنده”
مهرداد غفارزاده کارگردانی و امیرپورکیان احمدابادی تهیه کرده است. درخلاصه داستان این فیلم آمده است: نوجوانی ناشنوا که دوره محکومیت خود را در کانون اصلاح تربیت می گذراند به دلیل آنکه نمی‌تواند از خود دفاع کند، با نقاشی‌هایی که روی در و دیوار کانون می‌کشد سعی می‌کند بی گناهی خود را ثابت کند.
همایون ارشادی، علی اکبر صحرایی، نیوشا ضیغمی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، سید جواد طاهری، عرشیا طالبی در این فیلم بازی می‌کنند.

دریا،ماهی،پرنده

دریا،ماهی و پرنده دریا،ماهی،پرنده

دریا،ماهی و پرنده

دریا،ماهی،پرنده

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت