نایت ملودی » اخبار » جامعه » یک ایرانی رکورددار سرعت آرایش مردانه در کتاب گینس

سید عابد جعفری

جوان هنرمند مازندرانی در روزهای آینده به ثبت رکورد سرعت در آرایش مردانه در کتاب گینس می‌اندیشد.

سید عابد جعفری هنرمند مازندرانی در گفت‌وگو با فارس در بابل اظهار کرد: مدت ۱۸ سال در عرصه هنری در رشته آرایشگری مردانه فعالیت دارم که چهار سال به صورت حرفه‌ای کار می‌کنم و یک سال نیز نماینده سازمان رکورد ملی ایران در مازندران هستم.

این جوان مازنی افزود: ثبت رکورد اصلاح استقامت به تعداد ۶ نفر در سه دقیقه در سال ۹۱، ثبت رکورد اصلاح با چشم بسته در برنامه زنده تلویزیونی در سال ۹۳ و ثبت رکورد اصلاح سرعت در دو دقیقه و ۱۰ ثانیه در سال ۹۳ از جمله موفقیت‌هایی است که به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره طعم برتر در استان گلستان که در سال ۹۱ برگزار شد به مناسبت سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اصلاح مو ۳۴ نفر را در ۵۷ دقیقه به میمنت پیروزی انقلاب در سال ۵۷ به ثبت رساندم.

این هنرمند با اشاره به اینکه در سال ۹۳ در جشنواره بهار نارنج بابل موفق به ساخت نخستین تابلو فرش جهان با موهای اصلاح شده نمودم، تصریح کرد: وسط این تابلو نقشه ایران با پرچم سه رنگ طراحی شد که یک طرف آن سرزمین من ایران و سمت دیگر شهر بابل نوشته بود، رونمایی شد.

جعفری با اشاره به اینکه در بهمن ماه امسال چهار رکورد جدید جهان را در سرعت اصلاح مو خواهم زد، بیان کرد: بالاترین رکورد جهان در زمینه سرعت توسط یک هنرمند ایرانی مقیم انگلستان سه سال قبل برای ۵۲۴ نفر در ۲۴ ساعت زده شد که قرار است در ۲۰ بهمن امسال به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب، اصلاح مو ۸۳۶ نفر در ۳۶ ساعت به مناسبت سی‌وششمین سالگرد انقلاب بدون استراحت به ثبت برسانم.

نماینده سازمان رکورد ملی ایران در مازندران یادآور شد: تاکنون دو نفر از مازندران رکورددار جهان شده و نام آن‎ها در گینس به ثبت رسیده که بلخم رکورددار مشت زنی جهان و بنده رکورددار سرعت در آرایش است.

وی که مانند همه مسلمین جهان از حرکت شنیع نشریه فرانسوی به خشم آمده بود تصریح کرد: در محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در جایگاه یک هنرمند مسلمان، پیراهنی که یک طرف آن نوشته شده من عاشق محمد هستم و در طرف دیگر نام هنرمند شهید معصومیان حک شده بر مزار شهید معصومیان حضور یافتم تا به دنیا بفهمانم جوانان و هنرمندان ما عاشق دین و شهدا هستند و هرگز دست از ارزش‌ها بر نخواهند داشت و ادامه‌دهنده راه آن‌ها خواهند بود.

جعفری با اشاره به اینکه همه هنرمندان سربازان ولایت‌فقیه هستند، ارادت خود را به ولی امر مسلمین ابراز کرد و گفت: در پیروی از منویات رهبری درصدد هستم به جهان ثابت کنم جوانان این میهن پرچم جمهوری اسلامی را به هر بهانه‌ای در هر رشته و فعالیتی که باشند بر فراز جهان به اهتزاز در خواهند آورد.

تاریخ: 08 فوریه 2015
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: جامعه
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت