نایت ملودی » سلامت » سلامت خانواده » چگونه زیباترین خانم باردار در بین دوستان شویم؟

چگونه زیباترین خانم باردار در بین دوستان شویم؟

در دوران بارداری به واسطه اضافه وزن و فعل و انفعالاتی که در بدن مادر باردار اتفاق می افتد شمایل صورت هم تغییر می کند. بعضی صورتها به شدت گرد می شوند. برخی دیگر مربع و بعضی هم کاملا به شکل مستطیل در می آیند. نگران این تغییرات نباشیدباما همراه باشید
زنان باردار نه تنها هورمون‌هایشان بلکه ظاهرشان نیز تغییر خواهد کرد. هر بارداری متفاوت از دیگری است. با دنبال کردن این نکته‌ها می‌توانید بر زیبایی ظاهر خود بیافزایید

چگونه زیباترین خانم باردار در بین آشنایان شویم؟

۱ آب زیاد بنوشید
شاید پزشکتان به شما گفته باشد که باید مقدار زیادی آب بنوشید. آب به دفع سموم و نگهداشتن مایع آمونیاک در کیسه برای نوزاد، کمک می‌کند.
۲ غذاهای سالم بخورید
در این دوره بسیار مهم است که غذاهای سال و مقوی بخورید. جنین در حال رشد شما و خود شما نیز به مواد مغذی ضروری احتیاج دارید. زیبایی تنها ظاهر نیست، اندام‌های داخلی بدن نیز برای زیبایی پوست شما باید درست عمل کنند.
۳ یک زندگی سالم داشته باشید
کلاس‌‌های زیادی در رابطه با بارداری در بیمارستان‌ها یا موسسه‌های خصوصی تشکیل می‌شوند که با آموزش ورزش و یوگا زنان را برای زایمان آماده می‌کنند. تجربه جالبی است که دیگر زنان باردار را مشاهده کنید و دیدگاه‌های خود را با آنها در میان بگذارید. از خواب و استراحت کافی خود اطمینان حاصل کنید تا بر استرس حاصل از تغییرات هورمونی و اضافه وزن غلبه کنید.
۴ لباس‌های مناسب بپوشید
زنان باردار اغلب بهم ریخته به نظر می‌رسند و بهانه آنها هم بارداری‌شان است. اما شما به سادگی می‌توانید در این دوره زیبا به نظر برسید. لباس‌هایی را بپوشید که راحت‌ هستند و برآمدگی‌های بدن شما را نشان نمی‌دهند . برخی از خانم های باردار با پوشیدن لباس های تنگ سعی بر نشان دادن بارداری خود می باشند اما به چه قیمتی؟ خانم های باردار باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که پوشیدن لباس تنگ به ویژه لباس هایی که قسمت شکم را پوشش می دهند می توانند بسیار خطرناک باشند زیرا این لباس ها باعث جمع شدن خون در یک قسمت از بدن شده و می تواند سلامت مادر و کودک را به خطر بیندازند.
۵ بر وزن خود نظارت داشته باشید
بعضی از ما شاید به بهانه بارداری، هر چیزی را بخوریم اما باید بدانیم که وزن اضافه به رشد کودک کمکی نخواهد کرد. بهتر است از خوردن هل هوله بپرهیزید و بر غذاهای سالم تمرکز کنید البته این بدین معنا نیست که در دوران بارداری رژیم بگیریم!!! بلکه باید تنها مواد غذایی ناسالم را از سبد غذاییمان حذف نماییم .
۶ آرایش کنید
آرایش می‌تواند لکه‌های سیاه پوست شما را از بین ببرد. از محصولات آرایشی مناسب در این دوره استفاده کنید نه هر محصولی آرایشی که قبل از دوران بارداری از آن استفاده می کردیم..
۷ درمان‌های خانگی را فراموش نکنید
درمان‌های خانگی بهترین انتخاب هستند. هنگامی که در حال تماشای تلویزیون هستید، ژل آلوئورا را بر پوست صورت خود بمالید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت