نایت ملودی » خانواده » آشپزی و خانه داری » آشپزی » طرز تهیه دسر شکلاتی دنت در خانه

طرز تهیه دسر شکلاتی دنت در خانه

طرز تهیه دسر شکلاتی دنت در خانه
در میان محصولات لبنی موجود در بازار، دنت در جرگه پودینگ ها و دسرهای میوه ای قرار دارد که توسط شرکت دانون Danone تولید می شود. دسر کرم شکلاتی که نوعی پودینگ نشاسته ذرت بدون تخم مرغ است ، شاید پر طرفدارترین دسر است، که بدون شک به دلیل بافت کرمی، لطیف و غنی آن می باشد- که زیاد هم شیرین نیست- و طعم و مزه شکلات را دارد. واقعا بسیار خوشمزه است، اما اکثر خانواده ها به اتفاق آرا معتقدند که اندازه فروشگاهی این محصول برای این که افراد را راضی نگهدارد بسیار کوچک است.
در اینجا طرز تهیه پودینگ شکلاتی آسان به سبک دنت در خانه را آموزش می دهیم. علاوه بر این که به اندازه کافی خوشمزه است که بتوان به افراد بزرگسال تعارف کرد بچه ها هم از چند قاشق بیشتر خوردن این دسر در مقایسه با بسته بندی های فروشگاهی لذت برده و خوشحال خواهند شد.
زمان آماده کردن: ۱۰ دقیقه
زمان پخت: ۱۰ دقیقه
زمان خنک شدن:۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
کل زمان: ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه
برای ۴ نفر


مواد مورد نیاز
۴ قاشق غذاخوری (۶۰ گرم) شکر گرانول
۱٫۳ فنجان (۴۰ گرم) پودر کاکائو بدون شکر
۳ قاشق غذاخوری نشاسته ذرت
۱٫۲ و ۱ فنجان (۳۶۰ میلی گرم) شیر
۱٫۲ (۱۲۰ میلی گرم) فنجان خامه سنگین
۱ قاشق غذا خوری کره
۱ قاشق چایخوری وانیل


طرز تهیه
۱-در کاسه کوچکی، شکر، پودر کاکائو و نشاسته ذرت را مخلوط کنید. و به تدریج شیر و خامه را اضافه کنید، و هم بزنید تا لطیف شود.
۲-در قابلمه متوسطی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. و به مدت چند دقیقه هم بزنید تا مخلوط غلیظ شده و بجوشد. سپس ۱ دقیقه دیگر ادامه دهید و مرتب هم بزنید سپس حرارت را خاموش کنید.
۳- کره و وانیل را اضافه کنید، و بعد به کاسه ای منتقل کنید. درپوشی روی کاسه قرار دهید تا ترک نخورد و لایه ای در سطح آن تشکیل نشود و اجازه دهید در دمای اتاق خنک شود و به دمای اتاق برسد. سپس به مدت یک ساعت یا بیشتر در یخچال قرار دهید (توجه داشته باشید که اگر به مدت یک شب در یخچال بماند طعم و مزه بهتری خواهد داشت).
برای پذیرایی بهتر است پودینگ ها را در کاسه های شخصی بریزید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت