نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » تکنولوژی » رویای دستکش‌هایی جادویی به واقعیت می پیوندد

در فیلم های هالیوودی و تخیلی معمولا شاهد استفاده از جلوه های ویژه بخصوصی مانند پرواز بازیگران در آسمان یا به کار گیری از دستکش های جادویی هستیم اما این رویا در حال محقق شدن است.

hhc1967

در آوریل سال گذشته، سامسونگ خبر از تولید و عرضه دستکش های هوشمندی با عنوان” انگشتان هوشمند سامسونگ” را منتشر کرد که سر و صدای زیادی به راه انداخت اما این دستکش ها بیش از اینکه شبیه به فیلم های علمی تخیلی باشند، عجیب و حیرت آور به نظر می رسند. خبری که سال گذشته منتشر شده بود با پتنتی (حق ثبت اختراع) امسال توسط کمپانی سامسونگ رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفت.
هنوز خبر جدیدی از قابلیت های دستکش  هوشمند سامسونگ منتشر نشده اما با توجه به اخبار گذشته می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۳ اینچی با رزولوشن UHD که در قسمت کف دست دستکش قرار گرفته، رم ۴ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و مجهز به صفحه Super Amoled اشاره کرد. صفحه نمایش هایی که مجهز به چنین نمونه هایی باشند از ضخامت قابل توجهی برخوردارند.

hhc1966

تصاویر منتشر شده اولیه از این دستکش نشان می دهد که صفحه نمایش آن در عین ضخامت از انعطاف پذیری قابل توجهی نیز برخوردار است. پنتنی این گجت با نام ” دستگاه الکترونیکی مجهز به سنسور و قابلیت عملیات های مختلف با آن” ثبت شده است.
محصول جدید سامسونگ می تواند گجتی پر کاربرد و متفاوت باشد که به دلیل عجیب بودن آن نیز پیش بینی می شود با استقبال قابل توجهی روبرو شود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت