آرش ظلی پور  روابط عمومی سریال عشق تعطیل نیست در سخنانی بارداری مهناز افشار را تایید نمود.

بارداری مهناز افشار تایید شد

بارداری مهناز افشار تایید شد

آرش ظلی پور روابط عمومی پروژه‌ی «عشق تعطیل نیست»  در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون این سریال گفت: شش قسمت اول سریال خانگی «عشق تعطیل نیست» از ششم بهمن ماه راهی بازار می‌شود.

وی افزود: پیش بینی نمی‌شد که وقفه‌ای در روند تولید این پروژه بیفتد اما به دلیل باز نویسی قسمت‌های ۶ تا ۲۶ و برای مشاهده‌ی نحوه‌ی استقبال مردم از این سریال یک وقفه‌ی یک ماهه در کار افتاد.

ظلی پور بیان کرد: از نیمه‌ی دوم بهمن ماه ۹۳ تا اردیبهشت ماه ۹۴ بقیه‌ی قسمت‌های «عشق تعطیل نیست» تصویر برداری می‌شود و تمام بازیگران به کار خود ادامه خواهند داد.

وی در خصوص نقش‌های اول این سریال عنوان کرد: مهناز افشار و محمدرضا گلزار بازیگران اصلی ما هستند و با وجود مادر شدن مهناز افشار کسی جایگزین وی نمی‌شود. ممکن است سکانس های افشار زودتر از سایر بازیگران گرفته شود یا اینکه روند داستان تغییر کند.

ظلی پور در پایان اظهار داشت: همه‌ی تغییرات و اتفاقات آینده‌ی این پروژه به بیژن بیرنگ ربط دارد و تنها او می تواند در مورد نقش ها، لوکیشن ها و فیلمنامه تصمیم بگیرد.

گفتنی است؛ پروژه‌ی «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ در ۲۶ قسمت برای نمایش در شبکه‌ی نمایش خانگی تهیه و قسمت اول تا ششم آن ۶ بهمن راهی بازار می‌شود.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت