نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » ایران سه ژنرال و یک مسی را به فوتبال آسیا معرفی کرد

a1027c0393a06e224227e24312fd8f48_800_450

یک رسانه چینی اعلام کرد: فوتبال ایران تا پایان مرحله نخست جام ملت ها در استرالیا، سه ژنرال و یک مسی را به قاره آسیا معرفی کرد و برای آشنایی با چهره های جدیدتر این تیم باید تا پایان مسابقات صبر کرد.

عملکرد خوب ملی پوشان کشورمان در شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا با بازتاب های زیادی در رسانه های مختلف به ویژه چین همراه بوده است و ارزیابی دیدارهای ملی پوشان کشورمان همچنان مورد توجه آنان قرار دارد.

پایگاه خبری – تحلیلی «وانگ یی» چین که یکی از سایت های معتبر ورزشی این کشور محسوب می شود، امروز (چهارشنبه) با تمجید از عملکرد ملی پوشان کشورمان در جام ملت ها در استرالیا، گزارشی مشروح و مصور از تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرد.

این رسانه چینی در گزارشی با عنوان «سه ژنرال ایرانی – رونمایی از مسی خلیج فارس» ضمن تمجید از بازی سردار آزمون؛ عملکرد فنی احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را ستود و توانایی های این بازیکنان را فراتر از قاره آسیا دانست.

این پایگاه خبری نوشت: این چهار بازیکن با عملکرد خوب و نقش آفرینی ایده آل خود چهره جدیدی از فوتبال زیبای ایرانی را به نمایش گذاشتند و همین موضوع توجه بسیاری از کارشنان ورزشی را متوجه این تیم کرده است.

«وانگ یی» به دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در دو مسابقه اخیر برابر قطر و امارات اشاره کرد و یادآور شد: تیم ایران همواره نشان داده غیرقابل پیش بینی است و همین خصیصه است که دیدارهای این تیم را جذاب تر می کند.

عملکرد «کارلوس کی روش» و جسارت او در انتخاب بازیکنان در هر دیدار نیز از نکات برجسته گزارش این رسانه چینی بود.

نویسنده این مطلب ورزشی اعلام کرد: سرمربی تیم ایران تا به امروز با اتخاذ سیاست های درست و چینش مناسب بازیکنان در زمین همه رقبا را غافلگیر کرده است و این موضوع به طور حتم دیدارهای آینده تیم ایران در جام ملت ها را جذاب تر می کند.

این رسانه چینی در بخش دیگری از گزارش خود به «سردار آزمون» و سابقه بازی او در تیم «رابین کازان» روسیه اشاره کرد و حضور او در تیم ملی فوتبال ایران را عملکرد فنی بالای او در این تیم روسی دانست.

به نوشته پایگاه خبری وانگ یی، سردار آزمون در سال ۲۰۱۲ با ۶ گل، عنوان آقای گلی مسابقات جام دوستی روسیه را از آن خود کرد و کسب این افتخار کافی بود که مسیر او برای ورود به تیم ملی فوتبال هموار شود. هر چند این بازیکن جوان در ترکیب تیم ایران برای حضور مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قرار گرفت اما نتوانست به همراه این تیم به برزیل برود.

این رسانه همچنین از ابراز علاقه باشگاه های اسپانیایی، انگلیسی و ایتالیایی برای جذب این بازیکن خبر داد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با سه پیروزی برابر بحرین، قطر و امارات و کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروهC شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا به مرحله بعدی صعود کرده است.

دیدارتیم های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا ساعت ۱۰ صبح روز جمعه برگزار می شود .

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت