نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال جهان » اخبار فوتبال جهان » چند خبر از فوتبال باشگاهی در اروپا

چند خبر از فوتبال باشگاهی اروپا

در آخرین و حساس ترین بازی هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، دیشب تیم های اینتر و میلان در دربی معروف دلّا مادونینا به تساوی ۱ – ۱ رضایت دادند.

صد و شصت و هشتمین دربی میلان با تساوی به پایان رسید.
در آخرین و حساس ترین بازی هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، دیشب تیم های اینتر و میلان در دربی معروف دلّا مادونینا به تساوی ۱ – ۱ رضایت دادند.
استفان الشراوی برای میلان و اسچلوتو برای اینتر در این بازی موفق به گلزنی شدند.

یوونتوس صدرنشین هم با سه گل سیه نا را شکست داد و ۵۸ امتیازی شد. لیش اشتاینر، سباستین جووینکو و پاول پوگبا، برای یووه در این بازی گل زدند.

….
در دیگر بازی های دیشب، سامپدوریا با دو گل بر کیه وو غلبه کرد، پارما ۱ به ۲ مغلوب کاتانیا شد، رم ۳ – ۲ از سد آتالانتا گذشت و کالیاری ۴ به ۳  مقابل تورینو به پیروزی رسید.
بازی بولونیا و فیورنتینا هم به علت بارش سنگین برف به تعویق افتاد. در آخرین بازی های این هفته، امشب اودینزه با ناپولی و لاتسیو با پسکارا مسابقه می دهند.

در حساس ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، دیروز، منچسترسیتی رده دومی در ورزشگاه خانگی اش – اتحاد – با دو گل برابر چلسی رده سومی به پیروزی رسید و ۵۶  امتیازی شد. نیوکاسل هم ۴ به ۲ ساوتهمپتون را شکست داد. امروز در آخرین بازی هفته، وستهام میزبان تاتنهام است.

….
در ادامه هفته بیست و پنجم لیگای اسپانیا، دیشب، تیم رده دومی آتلتیکو مادرید با ۱ گل از سد اسپانیول گذشت و فاصله ۱۲ امتیازی اش را با بارسای صدرنشین حفظ کرد. رادامل فالکائو تک گل بازی را به ثمر رساند، ضمن اینکه آتلتیکو از دقیقه پایانی نیمه اول با اخراج گابریل فرناندز ده نفره بازی کرد.

….
در سایر دیدارهای دیشب، بتیس ۳ – ۰ مالاگا را برد، رایو وایکانو ۱ به ۲ مغلوب وایادولید شد و سلتاویگو ۲ به ۱ از سد گرانادا گذشت. در آخرین بازی هفته، امشب لوانته میزبان اوساسونا است.

در آخرین بازی های هفته بیست و سوم بوندس لیگای آلمان، دورتموند رده دومی برابر میزبانش – مونشن گلادباخ به تساوی ۱ – ۱ رضایت داد و ۴۳  امتیازی شد. گروترفورت قعر جدولی هم با تساوی بدون گل، لورکوزن رده سومی را متوقف کرد.

و در دیدار پایانی رقابت های جام اتحادیه باشگاه های انگلیس، سوانسی با ۵ گل براد فورد را در هم کوبید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت