نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » تراکتور آسیایی رونمایی می‌شود؛ در انتظار غوغای تبریزی‌ها

تراکتور سازی

تراکتورسازان تبریزی که اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنند بسیار امیدوارند با تکیه بر هواداران پر شور و متعدد خود گام اول این رقابت‌ها را محکم بردارند و از همین اول راه را برای صعود خود هموار کنند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان اولین نماینده ایران عصر سه‌شنبه اولین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانا آسیا در شرایطی از عصر سه‌شنبه آغاز می‌شود که طی آن تراکتورسازی تبریز به عنوان نماینده ایران قرار است در ورزشگاه یادگار اما(ره) به مصاف تیم الجزیره امارات برود. دیداری که به نظر شرایط خاصی بر آن حکم‌فرما باشد.

تراکتورسازان تبریزی که اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنند بسیار امیدوارند با تکیه بر هواداران پر شور و متعدد خود گام اول این رقابت‌ها را محکم بردارند و از همین اول راه را برای صعود خود هموار کنند.

شاگردان تونی اولیویرا پرتغالی این روزها در لیگ برتر شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کنند و همچنان در قامت یک مدعی امیدوار به قهرمانی در این رقابت‌ها هستند. آنها در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با ۵۲ امتیاز در فاصله ۳ امتیازی استقلال در صدر جدول هستند و سعی دارند اختلاف ناچیز امتیازی خود را جبران و به صدر برسند.

اما در طرف مقابل الجزیره امارات هم در گروهی که قطعا برای صعود به دور حذفی کار سختی خواهد داشت با امید به کسب حداقل یک امتیاز به تبریز سفر کرده و مطمئنا تجربه جدیدی مقابل هواداران متعدد تراکتورسازی خواهند داشت. این تیم نیز به واسطه تمول مالی بسیار زیاد بازیکنان خارجی و باکیفیتی را در اختیار دارد و می‌تواند برای نماینده ایران خطرساز باشد.

برنامه کامل بازی های روز سه شنبه بدین شرح است:

گروه A

تراکتورسازی ایران – الجزیره امارات، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه یادگار امام تبریز

الشباب عربستان – الجیش قطر، ساعت ۲۰:۲۵، ورزشگاه ملک فهد

گروه B

پاختاکور ازبکستان – الاتحاد عربستان، ساعت ۱۶، ورزشگاه پاختاکور

لخویای قطر – الشباب امارات، ساعت ۱۸، ورزشگاه السد

گروه E

وگالتا سندای ژاپن – بوریرام تایلند، ساعت ۱۹، ورزشگاه سندای

سئول کره جنوبی – جیانگسو ساینتی چین، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه جام جهانی سئول

گروه F

گوانگجوی چین – اوراوا ردز ژاپن، ساعت ۲۰، ورزشگاه گوانگجو تیان

مانگ تانگ یونایتد تایلند – جئونبوک موتورز کره جنوبی، ساعت ۱۹، ورزشگاه تاندردوم

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت