آنجلینا جولی کارگردان و بازیگر سینما که برای گذراندن تعطیلات سال نو به رم رفته است پس از نمایش فیلم جدیدش برای اعضای واتیکان با پاپ دیدار کرد.

این کارگردان همراه ۲ فرزند و برد پیت همسرش به رم سفر کرده است تا تعطیلات سال نو را در آنجا بگذراند. وی در همین حال دیروز به واتیکان رفت تا فیلمش «شکسته نشده» را برای مقامات واتیکان به نمایش بگذارد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

این بازیگر، کارگردان و سفیر ویژه سازمان ملل پس از نمایش فیلم «شکسته نشده» که درباره یکی از سربازان جنگ جهانی دوم است که از زندان و شکنجه گاه ژاپن زنده بیرون آمد، با رهبر کاتولیک‌های جهان دیدار کرد.

واتیکان اعلام کرد جولی و ۲ فرزندش برای نمایش این فیلم در آکادمی علوم واتیکان حضور پیدا کردند. در فیلم «شکسته نشده» زندگی لوییز زامپرینی قهرمان دومیدانی المپیک تصویر شده که پس از سقوط هواپیمایش در اقیانوس پاسیفیک در جنگ جهانی دوم، پس از ۴۷ روز سرگردانی در اقیانوس به اسارت ژاپنی ها در می‌آید.

پاپ که خودش فیلم را تماشا نکرده بود، پس از حضور در کاخ چند کلمه ای با جولی صحبت کرد. جولی با ۲ دخترش، برادرش و یکی از اعضای گروه فیلمش در این دیدار حاضر شده بود. این دیدار از سوی موسیو سانچز سوروندو رییس آرژانتینی آکادمی پاپ که از دوستان پاپ نیز هست، ترتیب داده شده بود.

پاپ پس از ملاقات رسمی با گروهی از نمایندگان ایزدی‌ها به اتاق بارگاه طلایی که مخصوص دیدار با سران کشورهاست رفت و آنجا با جولی و گروه کوچک همراهش دیدار کرد.

تصاویری که از سوی واتیکان منتشر شده جولی را نشان می دهد که در لباسی رسمی با پاپ دیدار می کند و لبخند بر لب دارد. به گفته سخنگوی واتیکان این دیدار که کوتاه بود، تنها برای برکت دادن پاپ به گروه، تنظیم شده بود. عکس های زیر آنجلینا جولی و فرزندانش را در سفر به رم و دیدار با پاپ نشان می‌دهد.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت