چند روزی است که شایعات مختلف و گسترده ای در خصوص سلامتی و یا حتی مرگ فائقه آتشین (گوگوش) در فضای مجازی به ویژه بین مخاطبین شبکه من و تو در سایت این شبکه به چشم می خورد.

گوگوش مرد - گوگوش درگذشت - فوت گوگوش

جام فرهنگی؛ سایت صهیونیستی بالاترین نیز مدتی قبل جوابیه سایت من و تو را در پی شایعات مطرح شده عنوان کرد.

گوگوش مرد - گوگوش درگذشت - فوت گوگوش

گوگوش مرد - گوگوش درگذشت - فوت گوگوش

این شایعات همزمان شده است با پخش برنامه ای از این شبکه که با تصدی گری این خواننده خاندان پهلوی همراه می باشد.

همین مطلب باعث تردید بیش از حد مخاطبان شبکه شد، تردید نسبت به اینکه برنامه آکادمی گوگوش که از ماهها قبل ضبط شده است، چرا به عنوان یک برنامه ای که ادعا می شود ساخت آن به روز است به خورد مخاطبان داده می شود؟!

شایعات به حدی گسترش یافت که شبکه من و تو را به واکنش مجبور کرد.

این شبکه انگلیسی در سایت خود در قسمت برنامه جواب که مختص به بازتاب نظرات مخاطبین است پیغامی را در این باره منتشر کرد. در این پیغام آمده است خبر مرگ گوگوش دروغ بوده و وی به دلیل حمله قلبی در بخش مراقبت های ویژه بستری می باشد.

گوگوش مرد - گوگوش درگذشت - فوت گوگوش

این شبکه با توجه به دستپاچگی حاصل از بستری شدن گوگوش و گسترش روز افزون شایعات و انتقادات طی گاف بزرگی می گوید: «ادامه قسمت های برنامه آکادمی گوگوش طبق روال ضبط شده تا قسمت آخر پخش خواهد شد!»

ضبطی بودن این برنامه حکایت از آن دارد که تمام صحنه هایی که گوگوش در آن حضور داشته تا قسمت آخر که نفر اول در آن به رای بیننده ها انتخاب می شود قبلا ضبط شده است و نظرات مخاطبین در انتخاب نفر اول هیچ نقشی نداشته و رای گیری صرفا برای ایجاد جذابیت بوده و کاملا نمادین می باشد.

همزمان با ولوله ای که در خصوص ضبطی بودن برنامه توسط گاف اخیر شبکه به پا شده بود روشنا، یکی از شرکت کننده های مطرح آکادمی گوگوش که به اصطلاح چند روز پیش از رینگ صوتی آکادمی خارج شد، بغض مانده در گلویش باز می شود و دست به افشاگری گسترده می زند.

روشنا در وبلاگش می نویسد : «وقتی فکر می کنم می بینم که گریه کردنم در وقت حذف شدنم بی خود بوده برای اینکه می دونستم سطح من از آکادمی بالاتر بوده و برای معروف شدن در دنیای خوانندگی به آکادمی آمده بودم.»

گوگوش مرد - گوگوش درگذشت - فوت گوگوش

بازیگر رودست خورده برنامه آکادمی گوگوش که مردم را بهانه افشاگری خود قرار می دهد می گوید: «من فقط به خاطر شما هموطنای ایرانی خودم این حرف ها را می زنم من و همه اون سیزده نفری که توی آکادمی شرکت کرده بودیم باید تمامی شرایط آنها را قبول می کردیم تا بتونیم توی اون مرحله باقی بمونیم.»

وی می نویسد: «یکی از شرط ها این بود که هیچ وقت از آکادمی هیچ جایی حرفی نزنیم و هیچ اشاره ای به زمان پخش آن نداشته باشیم و… به همین خاطر وعده هایی به من و دیگر افراد داده بودند که یکی از وعده ها این بود که می توانم آلبوم هایی را که بعد ها می خوانم را از طریق این شبکه پخش کنم.»

تنش های داخلی در چهار دیواری من و تو در حالی است که هنوز فضاحت هم جنس گرایی عوامل این شبکه بر صفحه اخبار رسانه ها خود نمایی می کند.

نظرات
02 ژوئن 2013 :: ساعت 00:40
….

چرا انقدر چرت و پرت می نویسید مگه خودش تو برنامه نگفت خبر مرگم را در سایت دیده ام وبلاگ برات درست می کنم به اسم گوگوش (روشنا) که عددی نیست

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت