مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » اخبار » حوادث » درخواست‌های غیراخلاقی اغفال دختران در اینترنت را رقم زد

درخواست‌های غیراخلاقی اغفال دختران در اینترنت را رقم زد

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران‌بزرگ از دستگیری فردی که با درخواست‌های غیراخلاقی اقدام به اغفال دختران و زنان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرهنگ محمدمهدی کاکوان با بیان اینکه پیرو شکایت خانمی جوان مبنی براین که مدتی است که فرد ناشناسی در محیط چت‌روم با بیان مسایل غیراخلاقی قصد کلاهبرداری از او را دارد و ماموران اقدامات خود را آغاز کردند، افزود: شاکیه اظهار داشت فرد ناشناس او را تهدید کرده که اگر به درخواست‌های وی مبنی بر ارتباط نامتعارف پاسخ مثبت داده نشود، اطلاعاتی که از وی بدست آورده را در فضای مجازی منتشر کرده و موجب هتک حرمت وی می‌شود.

 

وی گفت: ضمن بررسی ادعای شاکی و تایید این ادعا توسط کارشناسان و بررسی‌های تخصصی به عمل آمده متهم شناسایی و دستگیر شد که در بازرسی از سیستم رایانه‌ای متهم تعداد زیادی کلیپ غیراخلاقی که توسط خود این فرد تهیه شده بود، کشف و ضبط شد.

 

کاکوان با بیان اینکه متهم که با توجه ادله موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشت، گفت: متهم معترف شد که مدتی است که اقدام به این کار کرده و هدفش از ارتکاب به این جرم اخاذی و کلاهبرداری از طعمه‌های خود بود.

 

رییس پلیس فتای تهران‌بزرگ ضمن بیان اینکه مردم با هوشیاری می‌توانند مانع بروز این‌گونه جرایم در فضای مجازی بشوند، از تحویل متهم به دادسرا و روانه شدن وی به زندان خبر داد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت