نایت ملودی » اخبار » اقتصاد » قیمت ها » قیمت خودرو » بازار خودرو همچنان در رکود
49999

نرخ خودرو

در حالی که برخی از سایت ها از کاهش قیمت خودرو خبر می دهند پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از هفته گذشته تا کنون دو میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و به ۳۹ میلیون تومان رسیده است.

در شرایطی که بازار خودرو با قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و انتظار مشتریان به امید کاهش قیمت ها است همچنان در رکود بسر می برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که برخی از سایت ها از کاهش قیمت خودرو خبر می دهند پژو  ۲۰۶ تیپ ۲ از هفته گذشته تا کنون دو میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و به ۳۹ میلیون تومان رسیده است.

بر این اساس، قیمت برخی از خودروها طی هفته گذشته بدین شرح است،  پژو ۲۰۶- تیپ ۲ سی و نه میلیون تومان، پژو ۲۰۶- تیپ ۶ پنجاه و سه میلیون تومان، پژو۲۰۶- صندوق دار V20 سی و هشت میلیون و پانصد هزار تومان، پژو۲۰۶- صندوق دار V8 چهل و چار میلیون تومان، پژو۲۰۶- صندوق دار v9 پنجاه و چهار میلیون تومان،پژو ۲۰۷i- اتومات پنجاه و هفت میلیون تومان،و پژو۴۰۵- دوگانه سوز بیست و هفت میلیون تومان، پژو ۴۰۵ بیست و پنج میلیون تومان،پژو پارس سی و پنج میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

همچنین سمند LX  بیست وشش میلیون تومان، مگان ۲۰۰۰ سی سی  هشتادو چهار میلیون تومان، تندر E2، پارس خودرو سی و هفت میلیون و پانصد هزار تومان، ماکسیما صدو چهارده میلیون تومان، پراید ۱۱۱ هجده میلیون و هشتصد هزار تومان، سایپا ۱۳۱  هجده میلیون و دویست هزار تومان، سایپا ۱۳۲ هجده میلیون و پانصد هزاار تومان، مزدا۳ صدو سی میلیون تومان و مزدا ۲ هفتاده و سه میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

در میان خودرو های خارجی طی هفته ای که گذشت سوناتا خودرویی بود که بیشترین افزایش قیمت را داشت و با جهشی ۱۳ میلیون تومانی قیمت آن به ۱۳۰ میلیون تومان رسید.

تاریخ: 24 فوریه 2013
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: قیمت خودرو
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت