مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » ورزش » ورزش های رزمی » تکواندو » تکواندو ایران سومین قهرمان خود را از دست داد
تکواندو

تکواندو

قهرمان جهان پای خود را به تیغ جراحان سپرد تا تکواندوی ایران در ماه‌های گذشته سومین قهرمان خود را هم به دلیل مصدومیت در اردوها نداشته باشد.

 

فرزاد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جراحی‌ رباط صلیبی‌اش، اظهار کرد: چندی پیش در مسابقات لیگ مصدومیتم تشدید شد و دیگر نمی‌توانستم به خوبی مبارزه کنم، به همین منظور و برای این که در آینده‌ام بتوانم به تکواندوی ایران کمک کنم، مجبور شدم که پایم را جراحی کنم و مدت‌ها باید دور از میادین باشم.

 

وی افزود: اکنون با عصا راه می‌روم و تقریبا در استراحت مطلق هستم. هر چند تمرینات بالا تنه‌ام را انجام می‌دهم تا عضلاتم افت نکند. طبق اعلام پزشکان حدود دو یا سه هفته‌ دیگر می‌توانم عصا را کنار گذاشته و آرام آرام راه رفتن و دویدن را شروع کنم.

 

قهرمان تکواندو جهان در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط می‌تواند در مسابقه‌های قهرمانی جهان که تیر ماه در مکزیک خواهد بود، تیم ملی را همراهی کند؟ به ایسنا گفت: من در دوره گذشته در وزن ششم مدال طلا را کسب کردم که این اولین مدال تاریخ ایران در این وزن بود و خیلی دوست داشتم که بتوانم در این دوره هم این مدال را تکرار کنم، اما هیچ چیز مشخص نیست. پزشکان گفته‌اند که از اردیبهشت ماه می‌توانم تمریناتم را آغاز کنم. بنابراین باید منتظر بمانم ببینم چه می‌شود. تمام تلاشم را می‌کنم که سریع‌تر به میادین برگردم.

 

عبداللهی یادآور شد: از این که نتوانم در مسابقات جهانی همراه تیم ملی باشم، ناراحتم، اما سلامتی‌ام مهم‌تر است و نیاز بود که در این زمان پایم را جراحی کنم، چرا که واقعا اذیت می شدم. اگر هم به مسابقه‌های جهانی نرسم بازی‌های آسیایی و المپیک بعدی را پیش‌رو دارم که دوست دارم این عدم حضور خود در مسابقه‌های جهانی را با مدالی که در آن بازی‌ها می گیرم جبران کنم.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت