مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » ورزش » سایر ورزش ها » سایر ورزش ها » سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان: برای رفتن به هند شرط داریم

193

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان ایران گفت: برای اعزام به مسابقات هندوستان شرط داریم.

 

فرشته منشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین رابطه اظهار کرد: در حال حاضر از ۱۳ رکابزنی که به اردوی اولیه تیم ملی دعوت شده‌اند، پنج نفر از آنها در اردو حاضر هستند و سایرین به دلیل نداشتن یک رکورد خوب حذف شدند. البته این که هر پنج نفر آنها را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم به این بستگی دارد که بتوانند رکوردهایشان را به رکوردهای آسیا نزدیک کنند. در واقع این شرط ما با رکابزان برای اعزام به هندوستان باید اول انجام شود.

 

منشی در پاسخ به این پرسش که بانوان رکابزن ایران چه نتیجه‌ای در مسابقات قهرمانی آسیا کسب خواهند کرد؟ گفت: متاسفانه قهرمان‌های المپیک و جهان از آسیا هستند که این موضوع کار ما را سخت می‌کند وشانس قرار گرفتنمان بر روی سکو کم می‌شود. از سوی دیگر بانوان ما در آسیا در سطح خیلی بالایی قرار ندارند، یعنی جز سه نفر اول آسیا نیستند، با این حال تلاش می‌کنیم نتیجه‌ خوبی به دست آوریم و حداقل جزء شش نفر اول قرار بگیریم.

 

وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر نبود پیست تنها مشکل رکابزنان است و از لحاظ تغذیه و خوابگاه مشکلی نداریم حتی همان دوچرخه‌هایی که آقایان با آن کار می‌کنند در اختیار بانوان نیز گذاشته می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، زهرا خسرو شاهی، نجمه حسین‌پور، رقیه شریفی، ریحانه طالبی و زهرا صادق‌زاده نفرات حاضر در دومین مرحله اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران هستند. سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دور، رقابت‌های جوانان از هفدهم تا بیست و هفتم اسفند ماه در مواد پیست و جاده به میزبانی هندوستان و در شهر دهلی نو برگزار می‌شود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت