مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » ورزش » توپ و تور » هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان

2-1187

هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور دیروز(جمعه ۴ اسفند) با برگزاری سه مسابقه برگزار شد که طی آن تیم گیتی پسند با وجود از دست دادن یک امتیاز، صدرنشین ماند.

 

به گزارش خبرگزاری ایسنا، در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان که در شهرهای تهران و مشهد برگزار شد شش تیم به مصاف یکدیدگر رفتند که در مهمترین دیدارهای این هفته تیم صدرنشین گیتی پسند یک امتیاز از دست داد، میزان مشهد باز هم باخت و در نهایت گاز تهران موفق به شکست ذوب‌آهن شد.

 

در مهمترین بازی این هفته تیم‌های گاز تهران و ذوب آهن اصفهان در یک بازی حساس به مصاف هم رفتند. در این بازی که به ست پنجم کشیده شد تیم گاز تهران موفق شد یکی از مدعیان این فصل یعنی ذوب آهن را در تهران با نتیجه ۳ بر ۲ متوقف کند. سیما صدیقی که در بازی رفت از این تیم اصفهانی شناخت خوبی پیدا کرده بود، بالاخره توانست این تیم را با شکست مواجه کند و انتقام دور رفت را از فریبا صادقی و بازیکنانش بگیرد. اما ذوب آهنی‌ها چندان بیکار نبودند و در تمام دقایق بازی با اجرای بازی زیبا یکی پس از دیگری امتیازات را به دست آوردند اما در نهایت این تهرانی‌ها بودند که با تکیه بر انگیزه بالایشان موفق به پیروزی در این بازی شدند تا خود را با ذوب آهن هم امتیاز کنند. این دو تیم اگرچه در عدد ۱۸، هم امتیاز شدند اما ذوب‌آهن به دلیل ست برده بیشتر در رده دوم قرار دارد و گاز تهران هم در رده سوم ماند.

 

در دیگر بازی این هفته نیز در تهران تیم‌های ستاره‌های پارس و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم رفتند که پیروزی این بازی از آن تیم میهمان شد. در این بازی که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود گیتی پسند به پایان رسید بازیکنان راحله آرا مقابل یک تیم تهرانی یک امتیاز را از دست دادند و تنها با کسب دو امتیاز تهران را ترک کردند.

 

اما مشهد هم دیروز میزبان یکی دیگر از مسابقات لیگ برتر بانوان بود. به طوری که تیم‌های میزان مشهد و متین ورامین مقابل یکدیگر به میدان رفتند. در این بازی تیم میزان خراسان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میهمان خود بازی را واگذار کردند تا همچنان در رده آخر باقی بمانند. بازیکنان متین ورامین دومین برد این فصل خود را در مشهد به دست آوردند و با ۳ امتیاز این بازی، خود را به یک رده بالاتر رساندند. مشهدی‌ها هم که درصدد به آوردن پیروزی مقابل این تیم بودند همانند بازی رفت نتوانستند از پس متین برآیند و در نهایت هفتمین باخت خود را تجربه کردند. به هر حال اگر نتایج اینگونه پیش رود شرایط سقوط میزان به لیگ دسته اول فراهم می شود. با ثبت این نتایج تیم متین ورامین ۷ امتیازی شد و در رده چهارم و تیم میزان خراسان با همان ۳ امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.

 

نتایج کامل مسابقات این هفته به شرح زیر است:

 

**ستاره های پارس ۲ – گیتی پسند اصفهان ۳

 

(۲۱-۲۵، ۲۵-۲۳ ، ۲۵-۲۳، ۲۰-۲۵، ۴-۱۵)

 

**میزان خراسان صفر – متین ورامین ۳

 

(۱۱-۲۵ ، ۲۰-۲۵، ۲۲-۲۵)

 

**گاز تهران ۳ – ذوب آهن اصفهان ۲

 

(۲۵-۱۶، ۲۰-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۲، ۱۵-۱۱)

 

 

رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته هشتم به شرح زیر است:

 

۱- گیتی پسند با ۲۰ امتیاز

 

۲- ذوب آهن با ۱۸ امتیاز

 

۳- گاز تهران با ۱۸ امتیاز

 

۴- متین ورامین با ۷ امتیاز

 

۵- ستاره های پارس با ۶ امتیاز

 

۶- میزان خراسان با ۳ امتیاز

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت